trawnik-ile za koszenie

1. Data: 2003-05-29 08:14:26

Temat: trawnik-ile za koszenie
Od: "rosen" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie jak w temacie. ile mam zapłacić za koszenie trawników? mam
kosiarkę, trawnik :) tylko mi się kosić nie chcę.
dzięki za informacje
pozdrawiam
rosen

2. Data: 2003-05-29 11:22:55

Temat: Re: trawnik-ile za koszenie
Od: nutado <g...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

rosen wrote:

> pytanie jak w temacie. ile mam zapłacić za koszenie trawników? mam
> kosiarkę, trawnik :) tylko mi się kosić nie chcę.
> [...]
a skad jestes? moze ja ci skosze za odpowiednia cene? :)

3. Data: 2003-05-29 11:49:30

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bierzesz nosa spod budki z piwem i płacisz mu 40 zł na 10 godzin pracy.
A szczęśliwy będzie...
Mam budowę i zatrudniam majstrów, oni z kolei zatrudniają pomocników i płacą
im tyle dniówki za właśnie 10 godzin machania łopatą i jeżdżenia taczką, a
więc dość ciężką pracę.
Zresztą żal gadać więcej.
Jacek

4. Data: 2003-05-29 11:53:07

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W moim mieście za koszenie boiska piłkarskiego (też trawnik) firma bierze
600zł. Wychodzi ok. 6gr/m2
Pozdr. Jurek
P.S. to tylko IV liga

5. Data: 2003-05-29 13:51:33

Od: "alexander" <a...@o...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Bierzesz nosa spod budki z piwem i płacisz mu 40 zł na 10 godzin pracy.
> A szczęśliwy będzie...

To w sumie bardzo duzo.
4 tygodnie po 5 dni to jest 20x40zl=800zl za kompletnie niewykfalifikowana
sile robocza.
Przykladowo magister/absolwent bezposrednio po studiach podejmujacy prace w
szkole, zarabia ok. 750 zl.

6. Data: 2003-05-29 14:32:48

Temat: Odp: trawnik-ile za koszenie
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Przykladowo magister/absolwent bezposrednio po studiach podejmujacy prace
> szkole, zarabia ok. 750 zl.

A umie kosić trawę ? I to przez 200 godzin w m-cu ?
A ZUS-y i te inne ?

Pozdrowienia - Zosia

7. Data: 2003-05-30 07:35:52

Od: "rosen" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

alexander" napisał
> [...]
> sile robocza.
> Przykladowo magister/absolwent bezposrednio po studiach podejmujacy prace

2 tys m2 trawnika= 8 godzin koszenia* 5 zl/h to daje 40 zl za jedno
koszenie. przy założeniu, że kosić trzeba co tydzień miesięćznie można
wyciągnąć 160-200zl. tak sięz kimś dogadałem i to chyba jest w porządku
pozdrowienia
rosen

8. Data: 2003-05-30 09:13:16

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W szkole nie pracuje się 10 godzin dziennie.
Jacek

9. Data: 2003-05-30 10:30:32

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sile robocza.
> Przykladowo magister/absolwent bezposrednio po studiach podejmujacy prace

A jaka jest stawka za fachowe koszenie trawy przez mgr.inż. powiedzmy po
polibudzie?

Pozdrawiam
Darek

10. Data: 2003-05-30 10:36:13

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bb7bn9$2p8$1@news.onet.pl Darek
<d...@p...onet.pl>napisał(a):

> A jaka jest stawka za fachowe koszenie trawy przez mgr.inż. >powiedzmy po
polibudzie?

Hejka. Magister skosi Ci trawę za darmo. Naiwne toto i będzie się
krępowalo brać forsę za coś, co nie jest jego zawodem. :-)
Pozdrawiam życiowo Ja...cki

H.Z. Judasz zdradził Jezusa, ponieważ wietrzył interes. :-)

konkurs trwa!
leszczyna
Wpół do siódmej
Fauna ogrodów cd.