trawnik na wydmie - solucja

1. Data: 2009-06-14 22:38:32

Temat: trawnik na wydmie - solucja
Od: bokomaru <b...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

mimo "dobrych" rad i szczerego zniechęcania, podjęliśmy wyzwanie
urządzenia trawnika na wydmie w środku lasu. Jest sukces, a przepis dość
prosty: 5-10 cm kwaśnej* ziemi z torfowiska, 2 wiadra florovitu, worek
trawy z Iławy, podlewanie, koszenie, korzystna pogoda.
nie nadążamy cholery kosić ;-)

http://www.bokomaru.com.pl/?p=366

* to nie specjalnie, taka po prostu była w zasięgu...
--
bartek

2. Data: 2009-06-14 23:50:44

Temat: Re: trawnik na wydmie - solucja
Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

bokomaru wrote:
> mimo "dobrych" rad i szczerego zniechęcania, podjęliśmy wyzwanie
> urządzenia trawnika na wydmie w środku lasu. Jest sukces,

Po tym wyzwaniu spróbuj teraz prostej rzeczy. Posadź na tymże piachu palmę:)

moon

3. Data: 2009-06-15 06:56:05

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosty: 5-10 cm kwaśnej* ziemi z torfowiska, 2 wiadra florovitu, worek
> trawy z Iławy, podlewanie, koszenie, korzystna pogoda.

Cześć!
Życzę powodzenia w dalszej uprawie! Ale może pokaż fotki tego trawnika po 2
miesiącach suszy i upałów :)
Pozdrawiam - Waldek

4. Data: 2009-06-15 08:56:06

Od: bokomaru <b...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:
> ?ycze powodzenia w dalszej uprawie! Ale mo?e poka? fotki tego trawnika po 2
> miesi?cach suszy i upa?ów :)

to tylko funkcja nawadniania - nie ma trawnika, ktorego nie daloby sie
wysuszyc :-)

--
bartek

5. Data: 2009-06-15 10:33:49

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Cześć!
> Życzę powodzenia w dalszej uprawie! Ale może pokaż fotki tego trawnika po
> 2 miesiącach suszy i upałów :)

Ale kazdy trawnik padnie po dwóch miesiacach suszy przeciez.
Będzie podlewał będzie ok.
U mnie nawet trawa na podjeżdzie nażwirze zaczyna rosnąć- a jej tam diablicy
nie siałem przecież.
Trawa to jak chwast rosnie wszedzie

Krzysiek

Na pustyni
Jaka to roslina ?
Reforma igłowa czyli przerabianie swierków
Które lepsze do przycinania żywopłotu i tuji??
Czym rozd...pcyć kamienie?