troche alkoholowo - galliano i hot shot

1. Data: 2002-01-15 14:09:55

Temat: troche alkoholowo - galliano i hot shot
Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was czy wiecie jak sie przyzadza "hot shot" (czy tez hot shots) z
galliano, kawy i smietany?
nie wiem ile czego i w jakiej kolejnosci
a to takie pyszniutkie jest...

1. Data: 2002-01-15 15:01:04

Temat: Re: troche alkoholowo - galliano i hot shot
Od: "GG." <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z czasów jeszcze barowo-knajpianych robi się to tak:
W kieliszku "większa" piędździesiątka (może być ikea z rozchlanymi
brzegami), kawe espresso w ilości 20 ml, na górę galiano, tak żeby nie
pomieszać, na to "czubek" z bitej śmietany, mniam. Pije sie na raz.

gg.

1. Data: 2002-01-15 15:08:27

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Z czasów jeszcze barowo-knajpianych robi się to tak:
> W kieliszku "większa" piędździesiątka (może być ikea z rozchlanymi

fajnie ci to ostatnie słowo wyszło. Nawet pasuje ;-))

Waldek

1. Data: 2002-01-15 19:57:09

Od: <b...@n...se> szukaj wiadomości tego autora

> Witam was czy wiecie jak sie przyzadza "hot shot" (czy tez hot shots) z
> galliano, kawy i smietany?
> nie wiem ile czego i w jakiej kolejnosci
> a to takie pyszniutkie jest...
-------------------
Hot Shots
3 cl likieru Galliano, Kahlua, Licor 43 albo Eclair chociaz ja najbardziej
lubie z Frangelico (likier z orzechow laskowych, mums)
3 cl goracej kawy
ubita smietana
Wlac likier, potem kawe a na koncu ubita smietane
baska

1. Data: 2002-01-15 20:11:21

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze mozna na was liczyc
nie znalazlam tego nigdzie a tu prosze od razu moge robic...
pilam kieeeeedys ale nie przygladalam sie, jak sie to sporzadza
wdzieczna kaska

Użytkownik Kasia <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a21d7l$ha$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-01-16 21:14:10

Od: "Alex" <A...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam was czy wiecie jak sie przyzadza "hot shot" (czy tez hot shots) z
> galliano, kawy i smietany?
> nie wiem ile czego i w jakiej kolejnosci
> a to takie pyszniutkie jest...

> wiem i podaję przepis:

> 15 ml Galliano
> 25 ml gorącej,mocnej kawy
> 1 i 1/2 łyżeczki bitej śmietany

Do kieliszka (małego) należy wlać Galliano,później po ściance kieliszka wlać
łyżeczką kawę i na wierzch nałożyć
czapeczkę z bitej śmietany i gotowe.
Najważniejsza zasada "Hot shot" - pić na jeden łyk.
Smacznego :)
Pola

Mialam sie nie odzywac
empanadas - warto sprobowac!