paranoja

1. Data: 2002-01-15 10:17:39

Temat: paranoja
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co sie dzieje, kilka osob odpowiedzialo mi na moje pytania na priv,
bo "nie wiedza w ktorym momencie zaczyna sie juz OT i z tego wzgledu nie
chca zasmiecac grupy". A wcale nie byly to posty OT. Przeciez to paranoja,
to jak ma byc TAK, to ja juz wole zeby dziennie przychodzilo 2 razy wiecej
postow niz do tej pory.

Asia :-(

1. Data: 2002-01-15 10:27:33

Temat: Re: paranoja
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <
> [...]
paranoja,
> to jak ma byc TAK, to ja juz wole zeby dziennie przychodzilo 2 razy wiecej

To nie jest paranoja, tematyka grupy jest zawsze dokładnie określana podczas
jej tworzenia i powinniśmy się jej w miarę trzymać, szanując czas i
pieniądze
innych użytkowników.
RFD w którym jest opis proponowanej grupy jest zawsze przedyskutowywany
na p.n.n-g a potem musi być przegłosowany.
Grupa została przegłosowana z Takim opisem, to znaczy że użytkownicy
usenetu chcieli Takiej grupy, a nie minichata.
Tematyka grupy jest bardzo szeroka: (cytuję:)

"For your newsgroups file:
pl.rec.kuchnia Uroki kuchni i rozkosze podniebienia.
Grupa niemoderowana.
Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia
i picia, co jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze
(restauracje, bary, fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby nie
skonczyc na toksykologii. Nie bedziemy gadac o "dupie marynie" Grupa
bedzie dla tych ktorych bedzie to interesowac, niekoniecznie szefow
kuchni.... Podobnych grup nie ma..
W grupie zabronione jest przesylanie spamow i jakichkolwiek ogloszen
nie zwiazanych scisle z tematyka grupy.".

Asia Słocka

1. Data: 2002-01-15 10:41:07

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
podczas
> jej tworzenia i powinniśmy się jej w miarę trzymać, szanując czas i

Wiem, Asiu, i uwazam ze chatowanie powinno odbywac sie na chacie. Sama
raczej nie prowadze pogaduszek na tej grupie. Ale jesli ja np. pytam co to
sa wisnie maraskino - co zrobilam dzis, a odpowiedzi - jak najbardziej na
temat dostaje na priv...to chyba nie tak ma wygladac. Chodzi mi o to zeby
nie przegiac w druga strone i nie przegonic stad milych acz moze gadatliwych
osob .

Asia

1. Data: 2002-01-15 10:43:46

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W grupie zabronione jest przesylanie spamow i jakichkolwiek ogloszen
> nie zwiazanych scisle z tematyka grupy.".

Taaaak.
Nic tam nie ma natomiast o tym, ze rozmowy o rozmowach, ich tematch, jakosci,
etc, sa jak najbardziej pozadane.... i nie "off topic"...
Rowniez o pouczaniu i odkrywczych wskazowakach co do "netykiety" i w
ogole "kulturalnego zachowania", interpretacji, wyciagnia wiosków. etc..
A tego ostatnio cos jakby wiecej w moim komputerze zauwazam.... nizli gadania o
garach i robieniu mielonych [a mozna ich zrobic na co najmniej 87 sposobow, nie
liczac oczywiscie wariantu z ostrygami, bo to juz wtedy oczywiscie nie
mielone]...
Chyba coś tu nie przyrządza sie tak, co nie? A może się myle....
Ale tak sobie kombinuje w mojej malutkiej główeczce [znacznie lepiej idzie mi
stanie przy garach niz kombinowanie], ze nie jest wskazane, co innego pisac
[mowic] a czynić...
A moze nie mam racji? Moze ktos mnie oswieci. Bede szalenie wdzieczny.
Prosze o posty na priva, bowiem moim zdaniem to jednak [ale nie do konca moge
to z wypowiedzi na ten temat wywnioskowac - taki maly dysonasn mam poznawczy]
troszku "off topic"...

pozdr,
E.V.

1. Data: 2002-01-15 15:33:57

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Asia :-(
> Mam wrazenie, ze w efekcie wiecej teraz rozmow bedzie na privie niz tutaj.
Ja juz nie dam postu pod haslem ;"jaka kuchnia sie wam marzy" jak kiedys, by
nie zostac oskarzona o offtopicowanie i zasmiecanie...K

1. Data: 2002-01-15 17:17:20

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jan 2002 11:27:33 +0100, "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Grupa niemoderowana.

I zostawmy ja taka , OK?

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-01-15 18:12:56

Temat: Re: paranoja- OT
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
podczas
> jej tworzenia i powinniśmy się jej w miarę trzymać, szanując czas i

no wlasnie Asiu, wybacz ale RFD i netykiete to kazdy sobie umie sam znalesc
i przeczytac
wiec nie trzeba tego cytowac na grupie i prowokowac dyskusji bo modemowcy
zaplaca wiekszy rachunek.
Dlugo mialam modem stary i kiepski i jakos nie mialam problemow z grupami i
kosztami a moze ja poprostu mam szczescie?

Pozdrawiam
NeA

1. Data: 2002-01-15 18:31:50

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
paranoja,
> to jak ma byc TAK, to ja juz wole zeby dziennie przychodzilo 2 razy wiecej

Hejeczka

Zdecydowanie nie popadajmy w przesadę! Miałam się już nie odzywać, bo
powiedziałam swoje zdanie parę postów niżej, ale... jakoś mi się tak źle
zrobiło... Czytam kuchnię, bo mi poprawia nastrój, wracam z pracy wymięta
jak nie wiem i mam szansę uśmiechnąć się ot tak bez powodu i to jest
dobre... Niech już sobie będzie 600 postów dziennie, ale nie dajmy się
zwariować w druga stronę, że będzie 30, a reszta będzie wysyłana na priv...
Pojawiły się projekty stworzenia fotela moderatora, hmmm może jedna
porzucajmy się tortami zamiast tego, moderowanie naszej grupy zabije
entuzjazm, a to jest przykre...

Pozdrawiam,

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2002-01-15 19:14:58

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kaliope wrote:

> [...]
> zwariować w druga stronę, że będzie 30, a reszta będzie wysyłana na priv...

Ja z kolei znowu zaczelam czytac grupe po 11 wrzesnia (kiedys tu bywalam,
pozniej zrobilam sobie kilkuletnia przerwe), bo wlasnie grupa ta pomogla mi
zapomniec o glupiej rzeczywistosci. Wlasnie te watki niekonczace sie i nie
na temat, posty Krysi i Mechci i wielu innych osob byly tym, czego bardzo
wtedy potrzebowalam i co nadal mnie raduje. Na pewno czasami trudno jest
doczytac sie wszystkich postow, ja np nie czytam calych watkow, jezeli
calkowicie mnie nie interesuja i do nikogo nie mam o to pretensji ;)
pozdrawiam serdecznie najwspanialsza grupe pod sloncem :)
Kasia

1. Data: 2002-01-16 13:38:11

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaliope napisala:
(...)

> Pojawiły się projekty stworzenia fotela moderatora, hmmm może jedna
> porzucajmy się tortami zamiast tego, moderowanie naszej grupy zabije
> entuzjazm, a to jest przykre...

Po prostu grupa się rozrasta i nikt z nas nie będzie w stanie czytać
wszystkiego. Zamiast pouczać innych, co mają (lub nie) pisać,
tworzyć cenzurę i tp. może lepiej się zastanowić co i kogo każdy chce czytać.
I indywidualnie odfiltrować watki czy autorów, którzy nas nie interesują.
Tak to już jest na dużym przyjęciu - ze wszystkimi się nie pogada ;-)

Krycha

garnki ze stali nierdzewnej kontra emaliowane
Off topic: na temat "Off topic"
Re.kopytka
pochwaly :-)
wisnie maraskino