Re.kopytka

1. Data: 2002-01-15 08:23:28

Temat: Re.kopytka
Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za post i pytanie.Przeczytalem ponizszy post o kopytkach ale nie
udalo mi sie znalesc sposobu na wykonanie
kopytek.Wspominalem,ze jestem tylko "zastepczym" kucharzem w domu i
chcialbym dzisiaj na obiad zrobic kopytka.
Czy bylby "ktos" tak uprzejmny i uswiadomil mnie w tym temacie?
Z czego i jak?

Pozdrawiam Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2002-01-15 08:37:07

Temat: Re: Re.kopytka
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialbym dzisiaj na obiad zrobic kopytka.
> Czy bylby "ktos" tak uprzejmny i uswiadomil mnie w tym temacie?
> Z czego i jak?
>
> Pozdrawiam Stanislaw z Gdanska

Heja!
To sie u mnie nazywa co prawda troche inaczej [gnocchi], ale zapewniam, iz sa
to kopytka: http://www.mniammniam.pl/warzywa/w27.html
Oczywiscie jesc je mozna nie tylko z parmezanem - ale szczerze polecam [wiem,
ze rudno kupic parmezan - zastapic go mozna kazdym innym serem - byle by byl
ostry i najlepiej jak nabardziej wyschniety - poważka!]

Serdecznie pozdrawiam i życzę smacznego
Grzegorz Ostrowski: Gotowanie to sztuka! [jestem całkowiecie o tym przekonany]
www.mniammniam.pl

pochwaly :-)
wisnie maraskino
Sol