Off topic: na temat "Off topic"

1. Data: 2002-01-15 08:46:16

Temat: Off topic: na temat "Off topic"
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam?

A może by tak goryla?
Wielkiego, silnego o prostym rozumie, by długo sie nie zastanawiał czy coś
jest "kuchenno poprawne" czy nie?
Może ktoś by się zgłosił - wtedy nazwalibysmy go "moderatorem".
Daloby mu sie rozpiske krótką - by sie długo uczyć nie musiał - liste najwyzej
20 czy w ostatecznosci 30 tematow i słów dozwolonych najwyzej 200 albo 300.
A raz na tydzien jeden z tych, co najwiecej odrzuconych postow wyprodukowali,
zapraszalby moderatora na kolacje, zeby z sil on calkowicie nie opadl...

To co? Ktoś chętny na gor.. [ups!] przepraszam, na moderatora?

pozdr,
E.V.

1. Data: 2002-01-15 09:26:25

Temat: Re: Off topic: na temat "Off topic"
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

<g...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> zapraszalby moderatora na kolacje, zeby z sil on calkowicie nie opadl...
>
> To co? Ktoś chętny na gor.. [ups!] przepraszam, na moderatora?

Czasami jestem za. Czasami sam jak sie rozpisze... to rzeczywiscie goryl by
sie sprzydal.

Na niektorych wieloczlonkowych listach dyskusyjnych obowiazuja pewne zasady.
Jedna z nich jest ograniczona ilosc listow dziennie. Np. na liste na ktora
Art tez zagladal, wolno tylko wyslac 4 listy w ciagu 24 h. Jest to chyba
nawet jakos technicze uregulowane. W przypadku grupy nalezy jednal polegac
na samodyscyplinie. Mozna?

Irek

1. Data: 2002-01-15 17:22:04

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jan 2002 10:26:25 +0100, "Irek Zablocki"
<i...@w...de> wrote:

> [...]
>nawet jakos technicze uregulowane. W przypadku grupy nalezy jednal polegac

I ciagle zagladam... nawet sie troszke poprawilo...;-)
Co do ograniczania ilosci postow - to podpada pod moderowanie i robi
sie smutno... mysle ze przezyjemy i te malutka wojne o OT....;-)))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-01-15 17:45:31

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> zapraszalby moderatora na kolacje, zeby z sil on calkowicie nie opadl...

Ja glosuje za zostawieniem grupy w stanie, w jakim jest - interesujaca,
uciazliwa, meczaca, fascynujaca, ciekawa, nudna - codziennie jest
inaczej dzieki temu, ze jest spontanicznie.

Ustalanie regulaminow, zasad, wybieranie pana dyrektora, woznego,
sprzataczy...smierdzi komunizmem, bigbrotherem, usilowaniem narzucenia
woli jednych innym na sile...od tego uciekalam w 74 roku i dalej uciekam.

Atmosfera, jaka udalo sie zbudowac w tej grupie jest wlasnie taka jaka
jest dlatego, ze nie ma ograniczen i ustalonych goryli, ktorzy
narzucaliby swoje wlasne widzimisie.

Od lat tu pisuje i czytam, a jakos nigdy nie doszlam do momentu, zebym
sie chciala wypisac. Pogawedki o dupie maryny sa zjawiskiem codziennym w
zyciu, dlaczego nie mialoby ich nie byc tutaj, gdzie odzwierciedlamy
pewnego rodzaju spoleczenstwo. Po pewnym czasie czytania grupy latwo sie
zorientowac, ktore osoby nas interesuja, czyje wypowiedzi beda na temat
konkretow, a czyje nie, i czytac tylko to, co dla nas ciekawe.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-01-15 17:53:46

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jan 2002 09:45:31 -0800, Magdalena Bassett <m...@w...net>
wrote:

>Ja glosuje za zostawieniem grupy w stanie, w jakim jest - interesujaca,
>uciazliwa, meczaca, fascynujaca, ciekawa, nudna - codziennie jest
>inaczej dzieki temu, ze jest spontanicznie.

ciach ( z bolem serca)

>Magdalena Bassett

Amen!

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-01-15 18:14:55

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisal w wiadomosci
> On Tue, 15 Jan 2002 09:45:31 -0800, Magdalena Bassett <m...@w...net>
> wrote:
>>
> Amen!

alleluja i enter;))))))))

w tym poscie moge pisac offtopicznie bo jest oznaczony wiec sie wyzywam
tworczo

Nea

1. Data: 2002-01-16 09:29:36

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No po prostu na niektore zjawiska w przyrodzie nie ma rady :)

Jader

1. Data: 2002-01-16 11:14:22

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zorientowac, ktore osoby nas interesuja, czyje wypowiedzi beda na temat
> konkretow, a czyje nie, i czytac tylko to, co dla nas ciekawe.

Magda?!
A jak kiedyś będziesz gdzies w poblizu warszawki, to wpadaniesz do mnie na
kolację???
Obiecuję że będzie naprawdę smacznie a nawet jeszcze bardziej...
Bo rozumiem, iz podobnie do mnie pojmujesz idee rozmowy... bez wzgledu na to,
gdzie i jakiemi ona niby obostrzona rygorami...
[prawdziwej moim skromnym zdaniem rozmowy nie mozna ujac w karby...]

pozdr,
E.V.
[a jak wątpisz, ze kolacja u mnie nie jest smaczna, to wpadnij:
www.mniammniam.pl]

1. Data: 2002-01-16 11:15:07

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No po prostu na niektore zjawiska w przyrodzie nie ma rady :)
>
>    Jader

Nawet mantrowanie???

pozdr,
E.V.
www.mniammniam.pl

1. Data: 2002-01-16 11:34:17

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jader" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> No po prostu na niektore zjawiska w przyrodzie nie ma rady :)
>
> Jader

ale za to w przyrodzie nic nie ginie ;)))))

sorry za te offtopiki wiem ze jestem okropna ale wszedzie gdzie jestem mam
stale lacze do internetu wiec sami rozmumiecie to silniejsze ode
ale moze sie kiedys poprawie:))))))

Pozdrawiam
Nea -dzis mam dobry humor

Re.kopytka