pochwaly :-)

1. Data: 2002-01-15 08:16:58

Temat: pochwaly :-)
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-) cos mi padlo i nie moglam wysylac nic na grupe, ale teraz juz
dziala. A akurat chcialam pochwalic sie sukcesem kulinarnym: robilam
urodzinowe przyjecie dla znajomych i menu skladalo sie po czesci z potraw
polecanych przez Was. A bylo to: ciasto bananowe Magdy B, faworki i
ciasteczka z dzemem, na ktore przepis podam wkrotce, bo sa bardzo smaczne i
ladnie wygladaja.
I z konkretow: paszteciki z nadzieniem pieczarkowym (by Mechcia), salatka z
piersia z indyka (sama wymyslilam cos w koncu, ale byla ok), koreczki, i
rozne takie oliwki, ogorki kiszone, papryka, krakersy, ...
Ach, i jeszcze ajerkoniak z przepisu Ramzesa. Wyszedl suuuuper, ale co ja
sie z nim nameczylam, jako laik absolutny ubilam to wszystko na zimno i po
dolaniu spirytu, siadlo i zrobilo sie konsystencji mleka. W koncu - cala w
stresie ze zrobi mi sie jajecznica - zaczelam ponowne ubijanie - na parze, i
powoli powoli zaczelo to gestniec, spirytus wyparowal z tego ciepla, ale ze
mialam zapas wiec no problem. Dolalam, czesc wymieszalam z mocna kawa.
Mniam!!! Eureka, ajerkoniak robimy na cieplo!
A ilu sie ochow i achow nasluchalam (paszteciki rulez) :-)

Pozdrawiam i dziekuje za inspiracje

Asia

1. Data: 2002-01-15 18:21:05

Temat: Re: pochwaly :-)
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Dolalam, czesc wymieszalam z mocna kawa.
> Mniam!!! Eureka, ajerkoniak robimy na cieplo!

Hejeczka;-))))

Ajerkoniaczek z kawą jest boski;-)))))) Ostatnio robiłam w wódki, bo nie
miałam nic mocniejszego i do tego kawka i było suuuuuuper, mimo że nie było
bardzo gęste;-)))))

Fantastyczne przyjęcie zrobiłaś, gratuluje;-)))) Jak robiłaś sałatkę z
kurczaka? Uwielbiam takie sałatki przeróżniaste, gdzie się czai
kurczaczek;-)))))

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2002-01-16 08:11:48

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaliope" <k...@p...krakow.pl> wrote in message

> Jak robiłaś sałatkę z
> kurczaka? Uwielbiam takie sałatki przeróżniaste, gdzie się czai
> kurczaczek;-)))))

Czy ja napisalam "kurczak"? :-) to byl indyk, a salatka szla tak:

spory kawalek piersi z indyka (wiekszy niz 1 piers z kurczaka, tak moze 1
1/2 z kurczaka)
woreczek ryzu (100 g)
puszka kukurydzy
puszka fasoli czerwonej
1 papryka czerwona
orzechy wloskie w niezbyt malych kawalkach - duza garsc
szczypiorek - 1/2 peczka
kilka lyzek majonezu wymieszanego z curry i musztarda (bo byl jakis bez
smaku)

Mieso pokroilam w kostke i zalalam marynata skladajaca sie z mojej nieudanej
korzennej nalewki miodowej (nieudana bo piekielnie ostra), czosnku, wegety i
curry. Polezalo w lodowce ze 3 godziny, potem podsmazylam na malej ilosci
oleju. A reszta juz wiadomo - wszystko wymieszane, doprawione. Byla to
improwizacja, ale zestaw wart powtorzenia.

Pozdr
Asia :-)

1. Data: 2002-01-16 09:16:55

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

>"Kaliope" <k...@p...krakow.pl> wrote in message
>>

>Czy ja napisalam "kurczak"? :-) to byl indyk, a salatka szla tak:

Hejeczka;-))

Oczywiście, że napisałaś indyk, ale to też drób, a ja oczyma wyobraźni
widzialam, tego kurczaka, który sobie leży w lodówce i czeka na zrobienie
sałatki;-))))))))

Pozdrawiam,

Kaliope
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-16 15:18:28

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
ciach
> [...]
ciach
> A ilu sie ochow i achow nasluchalam (paszteciki rulez) :-)

bardzo sie ciesze!
a ten farsz jest wysmienity takze do krokietow:)

MechaGodzilla

wisnie maraskino
Sol
puchatkowe paleczki