troche ot /znow warzywka/

1. Data: 2001-10-10 16:36:29

Temat: troche ot /znow warzywka/
Od: "TomecK" <s...@g...3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi... zarejestrowalem domene
od tej pory mozna znalezc zdjecia na www.warzywka.prv.pl
od razu informuje ze jak komus potrzebna ta domena bo chce stworzyc cos
'powazniejszego' to niech da znac... odstapie oczywiscie!

1. Data: 2001-10-11 10:01:04

Temat: Re: troche ot /znow warzywka/
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomecK" <s...@g...3d.pl> napisał w wiadomości
> hihi... zarejestrowalem domene

To juz trzeba bylo www.warzywko.com, moglbys potem zedrzec odstepne od
firmy. :)

Jader

1. Data: 2001-10-11 12:27:25

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: TomecK

> [...]
> stworzyc cos
> 'powazniejszego' to niech da znac... odstapie oczywiscie!

No patrze, patrze i nie rozumiem, bo on mi mówi, że: "This file does
not contain valid setup data". Czy mnie sie coś źle ściągnęło, czy to
tak mialo być?

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-10-11 14:19:39

Od: "TomecK" <s...@g...3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No patrze, patrze i nie rozumiem, bo on mi mówi, że: "This file does
> not contain valid setup data". Czy mnie sie coś źle ściągnęło, czy to
> tak mialo być?

eee.... no nie mialo tak byc. Ale jest tak ze serwer na ktorym wisi strona
czesto stoi i nic nie dziala, ale ja np teraz sobie tam wlazlem i dziala...
pzdr

1. Data: 2001-10-12 07:11:11

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: TomecK

> [...]
> ktorym wisi strona
> czesto stoi i nic nie dziala, ale ja np teraz sobie tam

Nienie, serwer nie wisi, to jak sobie ściągnęłam plik wygaszacza i
usiłowałam go uruchomić to mi tak się zadziało....

1. Data: 2001-10-12 07:39:54

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam to samo :(((

--
Joanna
J...@e...pl

1. Data: 2001-10-12 09:09:31

Od: "TomecK" <s...@g...3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zaniepokojony! Sprobuje cosik poradzic bo pewnie cos zchrzanilem!
T!

1. Data: 2001-10-12 09:13:29

Od: "TomecK" <s...@g...3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa jest taka ze sie wygaszacz caly nie 'wyeftepowal'! hmm.... moja wina!
przepraszam! Juz jutro od rana bedzie dzialal! obiecuje!
pzdr

1. Data: 2001-10-12 09:24:58

Od: "TomecK" <s...@g...3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawa jest taka ze sie wygaszacz caly nie 'wyeftepowal'! hmm.... moja
wina!
> przepraszam! Juz jutro od rana bedzie dzialal! obiecuje!
> pzdr

nadszedl taki czas ze czlowiek sam sobie odpowiada..., ale nic to! wygaszacz
juz jest /nie ma to jak ciezka praca na temat, dobrze ze mnie szef nie widzi
;)/
pzdr!
T!

1. Data: 2001-10-12 13:01:59

Temat: Odp: troche ot /znow warzywka/
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra, ale jak to sie sciaga? Kazde warzywko oddzielnie?
Asia

Wloskie makarony
Rzecz o pierogach
Luuudzie, nie piszcie tyle!!!!