Luuudzie, nie piszcie tyle!!!!

1. Data: 2001-10-10 11:16:55

Temat: Luuudzie, nie piszcie tyle!!!!
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Litosci i milosierdzia wzywam. Przez wasze slowotworstwo moja rodzina
dostala wczoraj na obiad parowki z keczupem, a dzisiaj chyba jajecznice
spreparuje, bo wiecej nie zdazę!!A w zaden sposob nie moge sie oderwac od
czytania. Po powrocie z pracy lece do kompa, z gora chustaeczek do
obcierania lez ze smiechu, nawet przez polowe sie nie daje rady przebic,
choc czytam plynnie od przedszkola.
Zlitujcie sie i zwolnijcie nieco, ja w pracy nie moge, po pracy zgraja
glodnych pyskow na mnie szczeka, jak im czegos w koncu nie ugotuje to mnie
zlinczuja. Chociaz jakis przepis na cos SZYBKIEGO!!!

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-10-10 16:46:38

Temat: Re: Luuudzie, nie piszcie tyle!!!!
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Grażyna SZkudlińska" wrote:

> [...]
> glodnych pyskow na mnie szczeka, jak im czegos w koncu nie ugotuje to mnie
> zlinczuja. Chociaz jakis przepis na cos SZYBKIEGO!!!

Kiedys czytalam kilka grup, ale kuchnia sie powieksza, jak elastyczny
twor, i zarzucialm wiekszosc grup, czytam tylko 3 i to te dwie pozostale
glownie po tytulach.

Jak to jest, ze stanie sie takie miejsce w swiecie, istniejacym w
zupelnie nienamacalnych wymiarach, gdzie znajdzie sie jakos tak
magnetycznie tyle ludzi, ktorzy wrzuceni do jednego wora stworza zywe,
myslace cialo, trzymajace sie zasad cywilizacji?

Czytam te grupe od ponad 3 lat, i nadziwic sie nie moge, ze ciagle
jakies nowe ciekawe tematy sie objawiaja. Oprocz oczywiscie prosby o
przepis na pizze.

Dziekuje wszystkim za wzbogacenie mojego dnia.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-10-10 18:12:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
> magnetycznie tyle ludzi, ktorzy wrzuceni do jednego wora stworza zywe,
> myslace cialo, trzymajace sie zasad cywilizacji?
???
Po prostu, tak jak piszesz.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-10-10 19:43:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Grażyna SZkudlińska <m...@g...pl> a écrit dans le message :
9q1pto$rbq$...@n...tpi.pl...
> [...]
> czytania. Po powrocie z pracy lece do kompa, z gora chustaeczek do
> obcierania lez ze smiechu, nawet przez polowe sie nie daje rady przebic,

Czytam
Bo muuuszee
czytaaam
boo muusze

(podpisano :
Cz. Niemen)

--
Niesz !

1. Data: 2001-10-10 20:18:19

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje wszystkim za wzbogacenie mojego dnia.
> Magdalena Bassett

Madziu, czytuje te grupe z przerwa tez od 3 lat
pamietam cie doskonale i kilka innych osobek.....

tobie tez nalezy sie Dziekuje

Castle
i nie ma to jak sobie pokadzic pod wieczor ;)

Koreczki
tarta
Cafe za Slupem - ryz z sosem....
gruszki i jablka