Re: Luuudzie, nie piszcie tyle!!!!

From: Magdalena Bassett <m...@w...net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Luuudzie, nie piszcie tyle!!!!
Date: Wed, 10 Oct 2001 09:46:38 -0700

"Grażyna SZkudlińska" wrote:

> Litosci i milosierdzia wzywam. Przez wasze slowotworstwo moja rodzina
> dostala wczoraj na obiad parowki z keczupem, a dzisiaj chyba jajecznice
> spreparuje, bo wiecej nie zdazę!!A w zaden sposob nie moge sie oderwac od
> czytania. Po powrocie z pracy lece do kompa, z gora chustaeczek do
> obcierania lez ze smiechu, nawet przez polowe sie nie daje rady przebic,
> choc czytam plynnie od przedszkola.
> Zlitujcie sie i zwolnijcie nieco, ja w pracy nie moge, po pracy zgraja
> glodnych pyskow na mnie szczeka, jak im czegos w koncu nie ugotuje to mnie
> [...]

Kiedys czytalam kilka grup, ale kuchnia sie powieksza, jak elastyczny
twor, i zarzucialm wiekszosc grup, czytam tylko 3 i to te dwie pozostale
glownie po tytulach.

Jak to jest, ze stanie sie takie miejsce w swiecie, istniejacym w
zupelnie nienamacalnych wymiarach, gdzie znajdzie sie jakos tak
magnetycznie tyle ludzi, ktorzy wrzuceni do jednego wora stworza zywe,
myslace cialo, trzymajace sie zasad cywilizacji?

Czytam te grupe od ponad 3 lat, i nadziwic sie nie moge, ze ciagle
jakies nowe ciekawe tematy sie objawiaja. Oprocz oczywiscie prosby o
przepis na pizze.

Dziekuje wszystkim za wzbogacenie mojego dnia.
Magdalena Bassett