gruszki i jablka

1. Data: 2001-10-10 09:16:58

Temat: gruszki i jablka
Od: "Bożena Kozioł" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Potrzebuje przepisow na gruszki i jablka na zime. Musze cos z tym zrobic, bo
obrodzily.
Z gory dziekuje Bozena K.

1. Data: 2001-10-10 11:11:46

Temat: Odp: gruszki i jablka
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena Kozioł" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Potrzebuje przepisow na gruszki i jablka na zime. Musze cos z tym zrobic,
> [...]

ja robilam mus z gruszek
obrane, pokroilam na male czastki, zesmazylam, dodalam na 4 kilo gruszek 1
kg cukru i 1 zelfix dr oe, wsypalam lyżke przyprawy do pierników.

i był super, do czasu gdy postanowilam go podgrzac żeby wsadzis w słoiki-
spaliłam dokumentnie bo zaczytalam sie w kuchennych postach naszych
kochanych grupowiczow...

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-10-10 11:26:50

Temat: Re: Odp: gruszki i jablka
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla napisala:

> ja robilam mus z gruszek
> obrane, pokroilam na male czastki, zesmazylam, dodalam na 4 kilo gruszek 1
> kg cukru i 1 zelfix dr oe, wsypalam lyżke przyprawy do pierników.

A po co ten żelfix?

> i był super, do czasu gdy postanowilam go podgrzac żeby wsadzis w słoiki-
> spaliłam dokumentnie bo zaczytalam sie w kuchennych postach naszych
> kochanych grupowiczow...

No właśnie - czy wymyślono już garnek do musów, powideł i innych
takich, do którego one nie przywierają? Pomysł mieszania przez
cały czas odrzucam jako niezorganizowany :-)

Krycha leniwa

1. Data: 2001-10-10 11:44:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>No w?a?nie - czy wymy?lono ju? garnek do musów, powide? i innych
>takich, do którego one nie przywieraj?? Pomys? mieszania przez
>ca?y czas odrzucam jako niezorganizowany :-)
>
>Krycha leniwa

a w miedzianym ustrojstwie sie tez przypalaja?
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-10 13:12:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisala:

> a w miedzianym ustrojstwie sie tez przypalaja?

Nie wiem, nie mam takiego ale mogę nabyć. Ktoś próbował?

Krycha

1. Data: 2001-10-10 13:14:37

Temat: Odp: Odp: gruszki i jablka
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

zelfiks dlatego bo gruszki byly bardzo soczyste a ja ie mialam czasu i
cierpliwosci je smazyc 4 dni zeby odparowaly

Mechcia

1. Data: 2001-10-10 13:17:46

Temat: Re: Odp: Odp: gruszki i jablka
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla napisala:

> zelfiks dlatego bo gruszki byly bardzo soczyste a ja ie mialam czasu i
> cierpliwosci je smazyc 4 dni zeby odparowaly

Ale on jest z konserwantami - człowiek się napracuje, a produkt wyjdzie
tej klasy, co kupiony w sklepie :-( Chyba nie wszystkie gatunki jabłek i gruszek

są dobre na musy? Z jabłek na pewno antonówki - rozpadają się
błyskawicznie i odparowywać prawie nie ma co. A gruszki?

Krycha

1. Data: 2001-10-10 13:54:47

Temat: Odp: Odp: Odp: gruszki i jablka
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> są dobre na musy? Z jabłek na pewno antonówki - rozpadają się
> błyskawicznie i odparowywać prawie nie ma co. A gruszki?

jakos moj mus z gruszek smkowal dobrze (zanim spalilam)- poza tym nie
widzialam chyba musu z gruszek w sklepach.
nie zastanawialam sie rowniez czy gruszki ktore dostalam nadaja sie na mus
czy nie, musialam przerobic wiec przerobilam.

MechaGodzilla

1. Data: 2001-10-11 07:28:02

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Krystyna Chiger

> No właśnie - czy wymyślono już garnek do musów, powideł i innych
> takich, do którego one nie przywierają? Pomysł mieszania przez
> cały czas odrzucam jako niezorganizowany :-)

Ja mam. Taki wielki, ciężki, z powloką.... Tytanową? Albo jakąś taką,
z ośmiowarstwowym dnem. Ciężki jak licho. Ale dobry.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-10-11 08:02:01

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Krystyna Chiger

> [...]
> produkt wyjdzie
> tej klasy, co kupiony w sklepie :-( Chyba nie wszystkie

Z konserwantami to chyba tylko ten, co na kilogram owocu pół kilo
cukru. Te inne to głównie pektyny.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Az mnie zatkalo...
duza impreza-co podać ?
Konkurs - kolejna edycja - zapraszamy.
Totalne OT, ale potrzebuję informacji