duza impreza-co podać ?

1. Data: 2001-10-10 08:37:59

Temat: duza impreza-co podać ?
Od: "Bea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
poszukuje menu na dużą imprezę -bufet. Głównie na przystawki , sałatki i m
ałe jedzonka.
Muszą to być mało skomplikowane i raczej tanie (około 20 osób)
Za wszelkie sugestie z góry dziękuje

Bea

1. Data: 2001-10-10 10:03:00

Temat: Re: duza impreza-co podać ?
Od: "syku" <s...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie furrore robia krokiety - rewelacyjnie tanie tylko pracochlonne ...

- pasztet (moze byc ze sloika) wbic do niego jajko przyprawic wg gustu
- usmarzyc male nalesniki (zostawic troche nalesnikowego ciasta na do
obtoczenia krokietow)
- nalesniki smarowac przygotowanym pasztetem
- pozwijane krokiety umoczyc w pozostawionym wczesniej ciescie nalesnikowym
i obtoczyc w tartej bulce
- usmazyc na zloto-brazowy kolor

mozna przygotowac wczesniej i odgrzac na imprezie w piekarniku badz prodzizu
najlepiej z odrobina wody zeby nie "schly" dobrze smakuja z czerwonym
barszczem :)

robilem tez z gotowanymi siekanymi pieczarkami

1. Data: 2001-10-10 10:14:58

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syku" <s...@k...com.pl> napisał w wiadomości
: u mnie furrore robia krokiety - rewelacyjnie tanie tylko pracochlonne ...
- wcale nie takie pracochlonne jesli nalesniki przygotuje sie dzien wczesniej, a
jeszcze szybciej jak smazy sie na 2 patelniach ;o)))
(ciach)
: - usmarzyc male nalesniki (zostawic troche nalesnikowego ciasta na do
: obtoczenia krokietow)
- takiego "cudu" jeszcze nie jadlam. Zwykle maczalam w roztrzepanym jajku i
potem do bulki.

: robilem tez z gotowanymi siekanymi pieczarkami
takie nalesniki mozna robic praktycznie "na_winie" czyli wszystko co sie pod
reke nawinie. Wg smaku i gustu gosci, ale nie wiem czy nadaja sie one na bufet.
Gorace - niewygodne, a zimne - niesmaczne.

Jako przekaski proponowalabym mini-kanapki z wszelkimi znanymi (zjadliwymi)
pastami.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-10 11:35:51

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sałatki i m
> ałe jedzonka.
> Muszą to być mało skomplikowane i raczej tanie (około 20 osób)

op.500g paluszków j/w
3-4 kolorowe papryki
3 średnie cebule czerwone
średnia kapusta pekińska ok. 1kg
sos: majonez + jogurt "Bakoma" 1:1
vegeta + pieprz ziołowy
sok z jednej cytryny
3-4 łyżki oliwy
Paluszki pokroić w 3-4 kawałki każdy, resztę składników pokroić w
drobniutką kosteczkę.
Sprawdzony wielokrotnie przepis, wychodzi dość tanio,
a zrobienie zajmuje 30min, poza tym zrobiona dzień wcześniej
rewelacyjnie się przegryza.
pozdr

1. Data: 2001-10-10 11:40:24

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bea <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@6...148.92.134...
> [...]
> ałe jedzonka.
> Muszą to być mało skomplikowane i raczej tanie (około 20 osób)

pozwole sobie zacytowac, bo wyszly oszalamiajaco dobre:) a szybko sie robi:)

"SPIRALKI SEROWE

Przepis pochodzi z czasów kryzysu, kiedy to kupienie czegokolwiek DOBREGO
graniczyło z cudem i trzeba było radzić sobie domowymi sposobami,
wykorzystując wszystko co było pod ręką.
Mimo, że czasy nastały nieco lepsze, spiralki serowe piekę kilka razy w
roku. Przede wszystkim dla Dziadka, który jest cukrzykiem i tęsknie patrzy
na wszelkie ciasta i torty.

Składniki:

40 dag mąki
kostka margaryny
4 topione serki ( mogą być pikantne)
sól
opcjonalnie, ale polecam - papryka, kminek
białko

Mąkę, margarynę i topione serki siekamy nożem, nie zrażając się tym, że na
początku nie jest to łatwe. Dodajemy sól i przyprawy. Szybko zagniatamy
ciasto i na godzinę zostawiamy je w chłodnym miejscu.
Rozwałkowujemy na grubość 3, 4 milimetrów i kroimy na wąskie paseczki
długości 10 centymetrów. Skręcamy w spiralki, smarujemy białkiem i układamy
na blaszce przykrytej papierem do pieczenia.
Spiralki wyjmujemy z piekarnika gdy są pięknie przyrumienione i wspaniale
pachną.

Jest to niesłychanie prosty i tani przepis. Ciasteczka nie mają prawa się
nie udać i są doskonałe na wszelkie okazje.

Smacznego życzy - Helena. "

a mozesz przecie salatke jarzynowa zrobic jesli oczywiscie chce Ci sie to
wszystko kroic:)
a jak nie, to zrob kuskus z pieczarkami, kukurydza, szczypiorkiem i czerwona
fasolom, do tego odrobina oliwy, czosnek, sol, i pieprz i bedzie git:)

pozdry Monika

1. Data: 2001-10-10 15:14:40

Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Standardowo sprawdzaja sie zawsze krazki cebulki z ciescie nalesnikowym na
piwie, galaretka z kurczaczka, pieczywo czosnkowe, kolorowe dipy,
koreczki...

pozdr.
almada

1. Data: 2001-10-10 16:45:05

Temat: Salatka krabowa - "Kuchnia Bożenki" :o)
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje salatke z paluszkami krabowymi:

Paluszki krabowe
Ugotowany na sypko ryz
Papryka czerwona
Kukurydza z puszki
Majonez
Mozna dodac troche zielonego ogorka.

Wszystko co sie kroi, kroimy w kosteczke, dodajemy ryz, majonez i mieszamy
:o)

Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-10 16:54:14

Temat: Pasta z makreli
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomniala mi sie jeszcze pasta z makreli, przepis na ktora podawala
kiedys Beata.

1 duza makrela
ok. 15 dkg zoltego sera
1 cebulka
sol. pieprz
kilka lyzek majonezu

makrele mielimy razem z serem i cebulka, dokladnie mieszamy z majonezam, i
przyprawami.:-))

Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-10-10 19:37:07

Temat: Re: Pasta z makreli
Od: "Beata" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

OOoooo....:-))))..jak milo, ze ktos pamieta o mojej pascie:-)))))

pozdrawiam serowo-makrelowo
Beata:-)

1. Data: 2001-10-11 08:04:44

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From:Bożena

> Przypomniala mi sie jeszcze pasta z makreli, przepis na
> ktora podawala
> kiedys Beata.

> 1 duza makrela
> ok. 15 dkg zoltego sera
> 1 cebulka
> sol. pieprz
> kilka lyzek majonezu
>
> makrele mielimy razem z serem i cebulka, dokladnie mieszamy
> z majonezam, i
> przyprawami.:-))

A mnie się przypomniała taka:

Duża makrela wędzona
duży pęczek szczypiorku
3 ogórki konserwowe
1 jajo na twardo
jogurt naturalny (odchudzam się ;-))

Makrelę obrać ze skóry i ości, wymieszać z resztą posiekanych
składników, wymieszać z jogurtem do uzyskania konsystencji pasty.
Pycha !!!

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Konkurs - kolejna edycja - zapraszamy.
Totalne OT, ale potrzebuję informacji
Zdjecia z jedzonkiem, wygaszacz (tez)
ksiazka kucharska Maklowicza
o pierogach... fragmenty z grupy dyskusyjnej(długie)