Az mnie zatkalo...

1. Data: 2001-10-10 09:13:41

Temat: Az mnie zatkalo...
Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie znalazlem w spisie forum *pl nowo stworzone forum
"alt.pl.popieram.hitlera"
Nie przeczytalem korespondencji, nie mam ochoty wiedziec dlaczego i kto chce
popierac Hitlera.
Voltaire mowil "Nie zgadzam sie z Twoim zdaniem, ale bede sie bil zebys mogl
je swobodnie glosic"
No, nie wiem. Ale jakos zrobilo mi sie nie przyjemnie, i co najmniej mozna
powiedziec to ze takie forum jest nie smaczne.

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2001-10-10 09:45:35

Temat: Re: Az mnie zatkalo...
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Paul" <p...@p...ch> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> No, nie wiem. Ale jakos zrobilo mi sie nie przyjemnie, i co najmniej mozna
> powiedziec to ze takie forum jest nie smaczne.

Paulchen,

mimo, ze to troszeczke na zasadzie: "co ma piernik do wiatraka", (przytoczylem,
zeby chociaz tak szczypte kulinarnie bylo) ale masz racje - od srodka czlowieka
wywraca. To skandal. W kazdym badz razie, bede sie z Toba, znaczy sie u Twego
boku bil, zeby takie skurwysynstwo miejsca nie mialo. Ostatnio w Niemczech
aresztowano "polskiego patriote" w rzeczywistosci antysemite, ktory stad wlasnie
propagowal hasla, w zasadzie niczym nie rozniace sie od tych sprzed polwieku.
Czesc emigracji byla oburzona, bo swojego ruszyli. Ale jak znajda cos z
resentymentem do czasow bylej III Rzeszy, to sie zaraz mojej Uty czepiaja mimo,
ze to wszystko na serwerach poza Niemcami, bo tu cos takiego jest karalne. Tyle,
ze ja mam powazne watpliwosci, czy za cos takiego karac? Czym? Wiezieniem?
Grzywna? Moj dziadek swego czasu odstrzeliwal ale to ponoc dzisiaj nie
humanitarne. Oczywiscie do momentu az do nas zaczna strzelac. To nie jest
niesmaczne, to plucie na wlasna tragiczna historie.

Irek

1. Data: 2001-10-10 10:18:57

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul" <p...@p...ch> napisał w wiadomości
> Wlasnie znalazlem w spisie forum *pl nowo stworzone forum

No czego, jak czego, ale debili na swiecie niestety nie brakuje.

Jader

1. Data: 2001-10-10 10:49:50

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No, nie wiem. Ale jakos zrobilo mi sie nie przyjemnie, i co najmniej mozna
> powiedziec to ze takie forum jest nie smaczne.

Nie tylko nie smaczne, ale wręcz wymiotne (to tak kuchennie).

Krzysztof.

1. Data: 2001-10-10 11:26:06

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul <p...@p...ch> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9q13cc$pks$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
> No, nie wiem. Ale jakos zrobilo mi sie nie przyjemnie, i co najmniej mozna
> powiedziec to ze takie forum jest nie smaczne.

ja tylko za jedno lubie hitlera
na jego zlecenie powstal projekt a potem juz samo auto ktore do dzisiaj jest
przez wiele osob kochane wrecz miloscia jak stad do bora-bora i z powrotem.
to auto to garbus. tak wlasnie garbus.
tak poza tym Hitler byl fanatykiem i chyba mimo wszystko w dupie mu sie
troche poprzewracalo. a zeby bylo kulinarnie, to polecam piknik w
towarzystwie ukochanej osoby przy swietle reflektorow garbuska wlasnie:)

pozdry Monika

1. Data: 2001-10-10 18:59:33

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

To prawda ze moj list jest Of Topic i z kuchnia wiele nie ma wspolnego.
Oczywiscie przepraszam za zasmiecanie, ale z drugiej strony chcialem sie z
Wami podzielic i zaskoczeniem i troche przyznam sie zgroza. Nie chodzi o to
ze jakis niedorostek tworzy taka liste, ale o to ze Admin na to pozwala.
Gdzies zabraklo bezpiecznika.
Od jutra juz tylko o kuchni i jedzeniu.

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2001-10-11 07:46:10

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie tak samo zatyka jak sie natkne na wielbicieli Marksa, Stalina, Che
Guevarry...... ale niestety naleze do nielicznych, ktorzy tak reaguja.
Wiekszosc uwaza ze tepienie ich to oburzajace przesladowanie za poglady.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-10-11 10:03:41

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mnie tak samo zatyka jak sie natkne na wielbicieli Marksa, Stalina, Che
> Guevarry...... ale niestety naleze do nielicznych, ktorzy tak reaguja.
> Wiekszosc uwaza ze tepienie ich to oburzajace przesladowanie za poglady.

E no, Marks byl sam w sobie stosunkowo niegrozny... I mial fajnych braci :)

Jader

1. Data: 2001-10-11 10:23:42

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tylko za jedno lubie hitlera
Zapomnij, powinnaś lubić ale Ferdinanda Porsche. To jego zasługa.
Ten H nie miał nawet prawa jazdy i nigdy nie prowadził samochodu.
Jak siedział w 1923 r. w więzieniu to przeczytał biografię H. Forda. Domyś
l się co mu zaimponowało. Przeczytał również i to - Henry Ford, "The Inter
national Jew: The World's Foremost Problem", published by Ford Motor Co. i
n The Dearborn Independent, Michigan, July 1920.
A potem szwajcarskie i szwedzkie banki pomogły mu stworzyć III Rzeszę.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-10-11 15:54:20

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> E no, Marks byl sam w sobie stosunkowo niegrozny... I mial fajnych braci
:)

> Jader

Graucho? ;o) Jaderku, wlasnie wypisalam epistole polemiczna na temat grozy
dokonan Marksa, kiedy zalapalam swoim blond umyslem kto to byli bracia Marx.
Smieje sie z siebie, ale jak lubisz o polityce podyskutowac to pisz na
priva. Ja pyskate babsko jestem i latwo mnie sprowokowac do dyskusji.
Pozdrowienia, Agata Solon, naturalna

duza impreza-co podać ?
Konkurs - kolejna edycja - zapraszamy.
Totalne OT, ale potrzebuję informacji