duza impreza-co podać ?

1. Data: 2001-10-11 08:44:54

Temat: Odp: Pasta z makreli
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

te pasty sa swietne na krakersach
fajnie tez smakuja na malych kromeczkach z pumpernikla zawinietych w liscie
salaty jak paczki

MechaGodzilla

1. Data: 2001-10-11 09:04:52

Temat: Re: Pasta z makreli
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla <m...@n...pl> wrote:
> fajnie tez smakuja na malych kromeczkach z pumpernikla zawinietych w liscie
> salaty jak paczki
Mechciu, genialny pomysł! Zapodam to w sobotę na imprezie jako przekąskę
pt. Koreczki MechaGodzilli :-)))

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://chall.ifj.edu.pl/~aneta *---* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2001-10-11 11:13:55

Temat: Re: duza impreza-co podać ?
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bea" <b...@d...com.pl> wrote:

>Witam !
>poszukuje menu na dużą imprezę -bufet. Głównie na przystawki , sałatki i m
>ałe jedzonka.

1. faszerowane jajka ( makrelą, szczypiorkiem, szynką, pieczarkami...)
2. bagietka w kromeczki z piekarnika i 3 rożne smakowo pasty do
nakładania samemu
3. śledzie w śmietanie ( cebulka, ogorek kiszony, jabłko)
4. sałatka ze słodkimi gruszkami, czerwonymi paprykami,
ogórkami zielonymi i pokawałkowanym serem rokpolem (całośc polana
kwaskowym sosem z oleju, cytynowego soku, gałki m., cukru i soli )
5. sałatka z ; sałaty kruchej, jabłek kwaskowych, sera
ementalera, fety i szczypiorku (sos podobnie jak w punkcie 4)
6. micha ryby po grecku w drobnych kawałkach z dowolnych filetow.

agataW.

1. Data: 2001-10-11 11:19:01

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bea" <b...@d...com.pl> wrote:

>Witam !
>poszukuje menu na dużą imprezę -bufet. Głównie na przystawki , sałatki i m
>ałe jedzonka.

..bardzo malowniczo wygląda też półmisek parówek zapiekanych w
cieście francuskim i 20 filiżanek a obok dzbanek gorącego barszczu

AgataW.

1. Data: 2001-10-11 17:14:04

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Baran" <a...@c...anetek.net> napisał w wiadomości
> Mechciu, genialny pomysł! Zapodam to w sobotę na imprezie jako przekąskę
> pt. Koreczki MechaGodzilli :-)))
>
> Anetek

udanej imprezy zatem:)

Mechcia

1. Data: 2001-10-14 10:37:56

Od: "Wanda łaz" <w...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Witam !
> poszukuje menu na dużą imprezę -bufet. Głównie na przystawki , sałatki i m
> ałe jedzonka.
> Muszą to być mało skomplikowane i raczej tanie (około 20 osób)
> Za wszelkie sugestie z góry dziękuje

Witam
Czy ma to być bufet szwedzki ?
Wanda

1. Data: 2001-10-21 20:33:18

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla <m...@n...pl.nospam> wrote:
> udanej imprezy zatem:)
Trochę późno odpowiadam, ale: Impreza się udała, Koreczki Mechagodzilli
zrobiły furorę -- były dwie wersje: nabite na wykałaczki i przewiązane
szczypiorkiem. Do tego były koreczki na serze comte z oliwkami nadzianymi
pracowicie przeze mnie ostrymi papryczkami. Potem pojechały sałatki --
tradycyjna polska jarzynowa i moja własna meksykańskawa, potem wyprodukowana
na wielkiej blasze lasagne ze szpinakiem, a na deser ciasto drożdżowe z
migdałami oraz piernik, i miód pitny. Wszystkie zapasy miodu poszły -- ech,
ci zagramaniczni goście... ;-)

[...]

Konkurs - kolejna edycja - zapraszamy.
Totalne OT, ale potrzebuję informacji
Zdjecia z jedzonkiem, wygaszacz (tez)
ksiazka kucharska Maklowicza
o pierogach... fragmenty z grupy dyskusyjnej(długie)