Cafe za Slupem - ryz z sosem....

1. Data: 2001-10-10 09:52:36

Temat: Cafe za Slupem - ryz z sosem....
Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz usilnie staram sie zasluzyc na zaoferowane mi prze Krysie powazne
stanowisko w w/w cafe (watek KFC), zrobilam wczoraj co nastepuje:
- kupilam sos warzywny z Pudliszek (oczywiscie w sloiczku), do teko
'smokolyki' - znalazlam cos takiego w pobliskim sklepie, z widoku odchudzone
serdelki, malutkie, a co najwazniejsze - nie trzeba obierac z zadnych
paskudztw jak zwykle parowki, wiec czas zaoszczedzony
- kupilam ogorki konserwowe (koniecznie z Provitusa)
- kupilam ryz (oczywiscie w woreczkach)
- podsmazylam kielbaski na patelni i na Plancie...., po jakims czasie
dodalam ogorki konserwowe z lekka pokrojone, do tego za chwilke sos ze
sloiczka, zaczekalam az sie troche poddusi, w miedzyczasie ugotowalam ryz, i
danie bylo gotowe, nawet 'mniam - mniam', tym bardziej ze w polaczeniu z
Heinekenem

zadowolona ze swych sukcesow w kuchni ekspresowej
Monika
m...@b...pl
UIN 33169566

1. Data: 2001-10-10 10:05:55

Temat: Re: Cafe za Slupem - ryz z sosem....
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
: zadowolona ze swych sukcesow w kuchni ekspresowej
: Monika
: m...@b...pl
: UIN 33169566

A dietetyczna i ekspresowa wersja to:
ryz (moze byc ugotowany "jak_ksiazka_pisze", a moze tez byc z woreczkow), na
goracy (lub zimny) jogurt owocowy, cukier, cynamon. mniam!
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-10 10:23:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Poniewaz usilnie staram sie zasluzyc na zaoferowane mi prze Krysie powazne
>stanowisko w w/w cafe (watek KFC), zrobilam wczoraj co nastepuje:

kontrakt na Towja posade masz zapewniony na dluuuuugo
Krysia aka dyrektorowa
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-10 10:29:38

Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czuje sie zaszczycona ;-) w koncu trzeba dbac o rozwoj swojej kariery.....
;-))))))))
mysle ze powinnismy to objesc w 'makdonaldzie'..... ;-)
pozdrowionka
Monika
m...@b...pl
UIN 33169566

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:f...@4...com..
.

1. Data: 2001-10-10 11:20:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisala:
(...)

> zadowolona ze swych sukcesow w kuchni ekspresowej
> Monika

Przebijam! Kupiłam gotowe, "zaspawane" w folii danie pt.
placek zbójnicki, przygrzałam na patelni i... nawet mi nie zaszkodziło.
Składu na wszelki wypadek nie podali i nie wiem, czy tylko ten
konkretny egzemplarz był jadalny, czy ja mam strusi żołądek.

Krycha leniwa

1. Data: 2001-10-10 11:27:02

Od: "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> [...]
> Składu na wszelki wypadek nie podali i nie wiem, czy tylko ten
> konkretny egzemplarz był jadalny, czy ja mam strusi żołądek.

Eeeeeee, a co powiesz na pizzę mrożoną? Na środku chlaśnięty kawałek
jakiegoś miącha (robil za szynkę), czerwona plamka (chyba była kiedyś
papryką) i coś, co się żuło, żuło, żuło..... Podejrzewam, ze to pieczarki
:))
A poza tym byla tak twarda, że jak chlopina moj to zobaczyl, to powiedzial:
i po co ja wydalem tysiąc złotych na alufelgi?

pozdrowka,
Monika

--
gg 70198 icq 46479443
http://www.prmr.prv.pl/ - moja ulubiona stronka :)

1. Data: 2001-10-10 11:42:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przebijam! Kupi?am gotowe, "zaspawane" w folii danie pt.
>placek zbójnicki, przygrza?am na patelni i... nawet mi nie zaszkodzi?o.
>Sk?adu na wszelki wypadek nie podali i nie wiem, czy tylko ten
>konkretny egzemplarz by? jadalny, czy ja mam strusi ?o??dek.
>
>Krycha leniwa

a co bylo tam zbojnickiego (rozbojowego? bojowego?).Bo, wiesz,
moze tam same naturalne, bez kolorkow, bez "prezerwatyw", bez
E...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-10 12:17:39

Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba powinnismy oglosic jakis konkurs czy cus??? ;-))))))))))))
Monika

1. Data: 2001-10-10 12:41:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>chyba powinnismy oglosic jakis konkurs czy cus??? ;-))))))))))))
>Monika

chiba zeby...
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-10 13:08:10

Od: "Madziarm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:1...@4...com..
.

> chiba zeby...
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Bum, bum. Ja wczoraj napilem sie kawy cappucino z proszku.
Watroba jeszcze mnie boli ale znosze to dzielnie.
Odbija sie mielonym polichlorkiem winylu :)
Pawka
____
PM
<m...@p...onet.pl> or <m...@o...pl>