gruszki i jablka

1. Data: 2001-10-11 12:56:03

Temat: Re: Odp: gruszki i jablka
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info napisal:

> Ja mam. Taki wielki, ciężki, z powloką.... Tytanową? Albo jakąś taką,
> z ośmiowarstwowym dnem. Ciężki jak licho. Ale dobry.

To jeszcze powiedz gdzie kupiłaś, za ile i ewentualnie kto
produkuje. Ciężki może sobie być, codziennie przetworów nie robię :-)

Krycha

1. Data: 2001-10-11 13:13:17

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Krystyna Chiger

> jakąś taką,
>
> To jeszcze powiedz gdzie kupiłaś, za ile i ewentualnie kto
> produkuje. Ciężki może sobie być, codziennie przetworów nie
> robię :-)

Kupiłam w Tesco w Wawie, w takim stoisku przed kasami. Zapłaciłam
ponad 400 zł, firma na pewno francuska, ale nazwy nie pomnę....

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-10-11 13:40:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info napisal:

> Kupiłam w Tesco w Wawie, w takim stoisku przed kasami. Zapłaciłam
> ponad 400 zł, firma na pewno francuska, ale nazwy nie pomnę....

Dzięki, mam nadzieję że takie dane wystarczą. A przy okazji wreszcie
wybiorę się do Tesco :-)

Krycha

1. Data: 2001-10-13 22:47:05

Temat: Re: gruszki i jablka
Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Bożena Kozioł" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> bo

ususzyc np jablka w plasterki ,gruszki w polowkach ...kiedys jadlam
rewelacyjne gruszki w occie tata pewnej kolezanki robil ,niestety nie mam
przepisu .Moze ktos ma ?nie byly bardzo ostre....mniam mniam

Az mnie zatkalo...
duza impreza-co podać ?
Konkurs - kolejna edycja - zapraszamy.
Totalne OT, ale potrzebuję informacji