troche się pochwalę:)

1. Data: 2006-07-24 12:59:00

Temat: troche się pochwalę:)
Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Dawno nie pokazywałm moich nowych prac.Powstały one już jakiś czas temu ,ale
nie miałam ich kiedy wstawić do albumu.Mam nadzieję ,że spodobają się Wam:

http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=100668

Jeszcze powstają dwie nowe.Ponieważ w najbliższym czasie spodziewam sie
dzidziusia!!!!wiec nie wiem czy zdążę je skończyć.Potem to może być róznie z
wolnym czsem:)

pozdrawiam /paprocia

2. Data: 2006-07-24 14:09:44

Temat: Re: troche się pochwalę:)
Od: "elwi" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam /paprocia
>
> Ale cuda!!!!!!!!!!! Ja też tak chcę! A tu niestety rośnie liczba zaczętych i
nie skonczonych rzeczy! Jesteś zdolna i twórcza, gratulacje!

3. Data: 2006-07-24 15:22:29

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ładne prace, a najbardziej podoba mi się misio - udał Ci się
nadzwyczaj. Z czego robiłaś i jak duży wyszedł?

Pozdrawiam,
Artsajke
http://s46.photobucket.com/albums/f147/Artsajke/Szyd
elko/

4. Data: 2006-07-24 15:48:00

Od: "zewzwe" <d...@p...onet.p> szukaj wiadomości tego autora

Cudne! Śliczne! Gratuluję talentu!

a teraz mala prosba... czy moglabym dostac schematy tej serwetki z motylami
i tej malej z muchomorkami?? ladnie prosze :-)

pozdrawiam
Daria
ramka[malpa]kn.pl

5. Data: 2006-07-26 08:47:06

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miś ma ok.6 cm i zrobiłam go z jakiegoś bawełnianego kordonka ale nie mam
pojęcia z jakiej firmy.zajrzyj na priv.

pozdrawiam /paprocia

6. Data: 2006-07-26 08:54:15

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za pochwały:)!
Schematy do wzorków, o które prosisz mam w moich zbiorach gazetowych( z
Anny),więc potrwa parę dni zanim je znajde i zeskanuje.Ale napewno je prześle.

pozdrawiam/paprocia

> [...]
>
> a teraz mala prosba... czy moglabym dostac schematy tej serwetki z motylami
> i tej malej z muchomorkami?? ladnie prosze :-)

Czy macie FAQ?
gorset i fiszbiny
Abażur - szukam - technika dowolna;)
[ot] gdyby ktoś chciał się pocieszyć, bo nie wszystko co zaczął skończył..
stronki dla szyjacych tylko