o co chodzi na tej grupie

1. Data: 2003-08-01 20:26:02

Temat: o co chodzi na tej grupie
Od: "JanuszHr" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie prosze ale nic nie rozumie.Czasami zaglądam na tą grupe ,a nawet
dwa albo trzy razyodpowiedziałem na pytania.Od kilku dni czytałem codzienne
grupe i już nic nie rozumię o czym piszecie.Miałem wrażenie ,że na tej grupe
będzxe można poczytać coś o gotowaniu a tu ..... same głupoty.,wyzwiska
przezwiskia ,trole,robaki itp.:.
Szukam grupy o gotowaniu ,które traktuję jako rozrywkę no ale czy pomyliłem
grupy ?
JanuszHr

1. Data: 2003-08-01 20:30:50

Temat: Re: o co chodzi na tej grupie
Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> przezwiskia ,trole,robaki itp.:.
> Szukam grupy o gotowaniu ,które traktuję jako rozrywkę no ale czy

Jednym słowem kiszka i to nie ta świetna ziemniaczana tylko obyczajowa

1. Data: 2003-08-01 20:31:59

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości
> Szukam grupy o gotowaniu ,które traktuję jako rozrywkę no ale czy
pomyliłem
> grupy ?

W zasadzie tak. Co bardziej kuchenni wyniesli się stąd na inna grupę
kuchenną w poszukiwaniu ciszy i spokoju. Użeranie się z trollami nie
należy do rozrywek, które lubimy najbardziej:)

A tam miło i spokojnie, i cywilizownie.

No i najwazniejsze. Średnia wieku nie spada poniżej trzeciego etapu
edukacji w Polsce.
No i najwazniejsze - wszyscy przerobili program informatyki z zakresu
szkoły średniej.

pozdr

cherokee
gasząc światło

1. Data: 2003-08-01 20:47:47

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bgeio0$rg4$1@absinth.dialog.net.pl...
> cherokee
> gasząc światło
Wreszcie ostatnia stąd wyszła
dżdżownica
--
Bylismy jedynymi porządnie ubranymi osobami w tym lokalu, to znaczy
mąż w koszuli pod krawatem, a ja w kostiumie. Przychodzenie do takich

1. Data: 2003-08-01 20:53:55

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przezwiskia ,trole,robaki itp.:.
> Szukam grupy o gotowaniu ,które traktuję jako rozrywkę no ale czy
Grupa jest właśnie w procesie samooczyszczania się z osób, które dyskutowały
tu w nastepujący sposób (kilka cytatów poniżej) oraz wiodły rozmowy jak na
czacie lub pl.test opowiadając sobie, który ginekolog jest lepszy, o bolącej
dziurze i co będą dzisiaj robiły. Stąd też jest teraz trochę zamieszania i
przepychanek, bo chwasty zapuściły korzenie i teraz się awanturują, gdy się
je plewi.
dżdżownica

--
"Ponieważ osobom prostym trzeba jak krowie na rowie" -[by cherokee]

1. Data: 2003-08-01 21:04:39

Od: "Ania Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości

> pomyliłem
> >

> Jednym słowem kiszka i to nie ta świetna ziemniaczana tylko obyczajowa

No tak, niektorym nie podobala sie mila atmosfera grupy, ktora okreslaja
jako "landrynkowa" i sa zadowoleni z chaosu ktory powstal i z tego, ze moga
sie teraz taplac w tym blocie (nomen omen, dzudzu).
Rewolucja... otworzyla ludziom oczy... przeminal czas dawnych szeryfow... itp.
bzdury.
Za to jak ktos nowy zaglada na grupe, to czym predzej z niej ucieka. I nie
tylko nowi.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-08-01 21:14:54

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-01 23:04, osoba przedstawiająca się jako 'Ania Ladorucka'
zechciała zauważyć:

> [...]
> bzdury.
> Za to jak ktos nowy zaglada na grupe, to czym predzej z niej ucieka. I nie

Tak. Pod tym nickiem od maja br. spłodziłaś trzy posty. Ile z nich było
o kuchni?

R.

1. Data: 2003-08-01 21:16:38

Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przepychanek, bo chwasty zapuściły korzenie i teraz się awanturują, gdy

Chyba do konca cie juz pogielo robalu , co ty za farmazony pierdoli..... z
tym samooczyszczaniem, lepiej idz na lobotomie bo cie cos pod kopula uwiera.
Tacy jak ty zniszczyli te grupe i moge tylko napluc ci w twarz za to co zes
zrobila z ta grupa. Ta grupa nie bedzie juz wiecej taka jak byla kiedys, bo
taki cwok jak ty ktory nie mial nic sensownego do powiedzenia chcial
chamstwem, buta, aroganctwem,, brakiem poszanowania drugiej osoby, glopota,
dziecinnym zachowaniem zwrocic na siebie uwage. Tak to jest jak malolaty
dorwa sie do kompa. Dziwne bo jakos chwastow oprocz ciebie nie widzialem tu,
a to ze czasami prowadzone byly dyskusje nie majace wspolnego z tytulem
grupy to dobrze bo w ten sposob grupa ludzi moze ise blizej poznac i
wiedziec kto jaki jest i jakie ma wspomnienia. Tak to jest z grupa
przyjaciol, moze i virtualnych ale zawsze.
Szkoda mi cie bo jakos nie wyobrazam sobie ciebie w doroslosci. Nie licz na
to ze ludzie ktorzy czytali twe posty beda dla ciebie mili, zawsze mozesz
liczyc odemnie tylko na zle slowa

nie pozdrawiam bo nie ma kogo Spontan

1. Data: 2003-08-01 21:33:32

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Aug 2003 22:31:59 +0200, "Cherokee gd"
<c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> wrote:

>No i najwazniejsze. Średnia wieku nie spada poniżej trzeciego etapu
>edukacji w Polsce.
>No i najwazniejsze - wszyscy przerobili program informatyki z zakresu
>szkoły średniej.

A to faktycznie bardzo wazne. Sprawdzalas swiadectwa? I dowody
osobiste?

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-08-01 21:38:37