trufle - jak pachna/smakuja....

1. Data: 2004-12-05 15:39:58

Temat: trufle - jak pachna/smakuja....
Od: aml <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem!
Slyszalem o truflach wiele, szukanie ze swinka, 2500euro/kg, wspaniale ze
az nie do opisania.
I wlasnie proboje sobie wyobrazic...
Do czego mozna porownac aromat trufli? Nie musi byc dokladnie, ale choc
tak dla porownania....

--
Adam Michal Lubkowski
a...@l...pl

1. Data: 2004-12-05 17:13:11

Temat: Re: trufle - jak pachna/smakuja....
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aml" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
[...]

Dla jednych jak onuce żołnierza mającego grzybicę stóp po 3 dobowym
marszu, dla innych jak naczosnkowane suszone grzyby a dla mnie jak ostry
pleśniowy ser położony na odkręconym palniku gazowym. To też zależy skąd
pochodzą, jakiej są wielkości i jakie masz czucie zapachu. Każdy odbiera
to inaczej.
To trochę tak jak z perfumami, najpiękniej pachną dobrze zharmonizowane
i na ukochanej kobiecie.

Trufle są do kupienia w PL.
Co do smaku to się nie wypowiem bo nie pamiętam czy je w końcu jadłem.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-05 19:18:27

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

aml napisał(a) :
> [...]
> az nie do opisania.
> I wlasnie proboje sobie wyobrazic...
> Do czego mozna porownac aromat trufli? Nie musi byc dokladnie, ale choc

Jeżeli masz uczynnych znajomych za granicą spróbuj (za ich
pośrednictwem) nabyć szare trufle francuskie w formie drobno posiekanych
strużek. Jadłem trufle w tej właśnie postaci, jako dodatek do różnych
potraw. Nie potrafię wiele powiedzieć o smaku, aromat mają wspaniały:
esencja szlachetnych grzybów. Pozdrawiam,
Ed.

--
pisząc do mnie usuń zbędne słowo z adresu

Kursy gastronomiczne RADOM/mazowieckie ?????
Kuchnia polska
pl.rec.kuchnia - żrę:)
kurczak marynowany w cebuli
Frytki - kulki jak to się robi ?