truskawki w listopadzie :-)

1. Data: 2002-11-04 15:41:45

Temat: truskawki w listopadzie :-)
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio w ramach ciążowych zachcianek, wysłałam do sklepu mojego TŻ po
lody, śmietankę kremówkę i mrożone truskawki. Lody były takie sobie,
śmietana ubita z cukrem nienajgorsza, ale te truskawki..... Hmmm... Utarłam
takie zamrożone, z cukrem i tym sosem polałam lody i bitą śmietanę. I
pożarłam sama prawie wszystkie. Takie truskawki na listopadową szarugę to
balsam dla duszy i żołądka :-) Dziś kupiłam koleją paczkę i chyba wiem, co
zjem na kolację...

Marta

1. Data: 2002-11-04 15:45:59

Temat: Re: truskawki w listopadzie :-)
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze, coś moje pliterki szwankuja chyba:(

M.

roladki szynkowo-czosnkowo (P)
co ugotowc
Marchewka