trwały lakier na klepkę

1. Data: 2004-05-18 07:35:27

Temat: trwały lakier na klepkę
Od: "Ania" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mamy dużego psa, pazurki tez ma całkiem sobie, wiem , że nie ma lakieru,
który byłby idealny na zadrapania, ale moje pytanie brzmi: który jest
najtrwalszy, najtwardszy waszym zdaniem, wodny czy syntetyczny, jaki mozecie
polecić, nazwę, firmę itp.
Ania

1. Data: 2004-05-18 20:48:59

Temat: Re: trwały lakier na klepkę
Od: "n...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze olejowanie parkietu?
Ja tak zrobilem. I nawet mi sie to bardziej podoba niz lakier. Drewno jest pod
palcem a nie pod warstwa syntetycznego lakieru, proces szybszy niz lakierowanie,
ew. uszkodzenia mozna samemu naprawic przy pomocy kawalka drobnego papieru
sciernego wacika i buteleczki oleju 9mi zostalo sie az 5 litrow :-/ ). No i zdrowe!
Pozdrawiam
Wojtek

> [...]
> najtrwalszy, najtwardszy waszym zdaniem, wodny czy syntetyczny, jaki mozecie

Rolety w okna
Jak to jest z tymi żarówkami (Świetlówkami) energooszczędnymi ?
Granki a plyta?
Brak przyłącza gazowego z budynku ZBK ZAbrze
Wiertarka Mac Allister