trwaly zapach

1. Data: 2007-05-12 17:49:58

Temat: trwaly zapach
Od: "Hankiel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam jakiegos trwalego, meskiego zapachu. Dotychczas uzywalem glownie
YSL - Opium. Szukam czegos bardziej "sportowego" i utrzymujacego sie na
skorze dluzej niz Opium. Opium u mnie utrzymywal sie jakies 3 godziny.
Cena - do ok 150 - 200 zl za 50 ml.
Co mozecie polecic ?

Wiem ze kazdy zapach jest inny i kazdy ma swoje indywidualne preferencje
(wlasnie je chce poznac), ale nie mam czasu, ani ochoty zeby wachac po kolei
wszystko w perfumerii, a i tak nie wiadomo czy zapach ktory wybiore bedzie
dlugotrwaly. Tak kiedys mialem z David Beckham Instinct - bardzo mnie sie
spodobal, ale po zakupie okazalo sie, ze po 1 godz juz go kompletnie nie
czuc. Planuje zebrac zestaw ok 10 waszych propozycji i wybrac cos co mnie
zadowoli. Klade nacisk na dlugie utrzymywanie sie zapachu.

dzieki za propozycje

2. Data: 2007-05-12 21:18:19

Temat: Re: trwaly zapach
Od: fonnika <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

prawdę mówiąc nie wiem, ile kosztuje, ale mój chłopak uzywał jakiś czas
i z tego co pamiętam, to dość długo się utrzymywał Fahrenheit Dior'a.

3. Data: 2007-05-13 18:23:45

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

A spróbuj Le Male JP Gaultiera- i na mnie, i na Mężu trzymał się długo [a
pachniał..mmmmmm:)].
--
wild

pytanie o pędzle