trzeba wymieniac liczniki wody?

21. Data: 2005-08-19 08:33:28

Temat: Re: trzeba wymieniac liczniki wody?
Od: "lucky" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Szapajko" <f...@t...pbz> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.dg967p.31c.fmncnw@msj...

> Ja to dokładnie tak załatwiłem. Zaniosłem do legalizacji swoje,
zapłaciłem,
> i od ręki dostałem już zalegalizowane i po przeglądzie (nie swoje, ale
tego
> samego typu). Wyszło o połowę taniej niż nowe.

Dziwne to co piszecie
W 2001 roku (było to dla mnie po raz pierwszy i na razie ostatni) wymieniano
mi licznik wody w ramach legalizacji BEZPŁATNIE
(PEWiK Gdynia). Sami przyjechali, poprosili o dostęp do licznika i go
wymienili. Stwierdzili, że bedzie to operacja cykliczna co - nie jestem
pewien - ale chyba 5 lat

Andrzej

22. Data: 2005-08-19 14:29:00

Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

*BQB* napisał(a):

> A jaki był tego koszt?

Oj, to było dawno :) *około* 1,5 roku temu płaciłem *około* 50 zł za sztukę
(trzy liczniki do zimnej wody).

Po lekturze http://www.metron.pl/modules.php?name=nowosci widzę jednak,
że ceny liczników od tego czasu spadły i że nie zrobiłem interesu :)

Jak załatwiałem legalizację najpierw zrobiłem rundkę po okolicznych sklepach
i nie udało mi się znaleźć niczego poniżej 90 zł.

Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
Never invoke 'tr' when 'cat' is sufficient;
(Taylor's Law of Programming #4)

23. Data: 2005-08-19 14:35:33

Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

*lucky* napisał(a):

> [...]
> mi licznik wody w ramach legalizacji BEZPŁATNIE
> (PEWiK Gdynia). Sami przyjechali, poprosili o dostęp do licznika i go

Fajnie masz :).

Niektóre społdzielnie w moim regionie (oczywiście moja nie :)) również
coś takiego oferują, niestety odpłatnie. Ceny nie znam.

> wymienili. Stwierdzili, że bedzie to operacja cykliczna co - nie jestem
> pewien - ale chyba 5 lat

Dokładnie tak.

Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
Avoid using 'cat' whenever possible
(Taylor's Law of Programming #5)

mrugające świetlówki kompaktowe - czemu ?
potrzebna instrukcja obsługi kuchenki amica g5e3.43zptekdspn
Awaria sieci energetycznej, padł komp - kto odpowiada?
Szukam taniego wykonawcy schodów drewnianych
Electrolux EOB 6637, EGG 677 INC ?