trzmielina

1. Data: 2000-09-14 06:25:15

Temat: trzmielina
Od: "Basia" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie moge kupic trzmieline japonska, zimozielona?

2. Data: 2000-09-15 06:45:05

Temat: Re: trzmielina
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie moge kupic trzmieline japonska, zimozielona?

Ale chyba do uprawy jako roślina kubłowa?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2000-09-18 18:51:37

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W kwiaciarni.

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2000-09-19 07:11:39

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> W kwiaciarni.

Ukorzeniłem coś przywiezionego z naszego kontynentu. Może to być trzmielina
japońska lub oliwnik. Trudno jest to rozróżnić ale wskazywałbym na to
pierwsze. Może ktoś mi pomoże być pewnym. Wzrost powolny. W "naturze" miało
to 2 metry.
Liść tej rośliny zamieściłem jako przedostatni na stronie:
http://ogrod.to.jest.to/ogrody/l_liscie.htm
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

5. Data: 2000-09-19 08:11:18

Temat: Kaktus z Galilei
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. Moj syn byl na wiosne w Izraelu na spotkaniu z Ojcem Sw. i ulamal
tam kawalek kaktusa na pamiatke. Kaktus byl dosc okazaly ok. 3m - ulamany
kawalek nieco mniejszy ok 5cm. Po powrocie chcial go zasuszyc i polozyl
gdzies na regale. Okazalo sie gdzies po miesiacu, ze kaktus ozyl i zaczal
rosnac. Ja go do doniczki i on dalej sobie rosnie. Dotad stal na balkonie.
Wypuscil dwa splaszczone dosc szerokie pedy o wysokosci ok. 10cm. Czy
myslicie, zo on ma zamiar osiagnac rozmiary rosliny macierzystej? Poradzcie
jak go pielegnowac zima, czy i w co go przesadzic (teraz ma jakas
przypadkowa ziemie w 6cm glinianej doniczce.
Pozdrawiam
Tomek

6. Data: 2000-09-19 08:33:15

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie moge kupic trzmieline japonska, zimozielona?

Trzmieliny japońskie produkowali kiedyś (może i teraz) bracia Dębscy z
Końskowoli.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

7. Data: 2000-09-19 09:17:13

Temat: Odp: trzmielina
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8q74jt$a32$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]
> japońska lub oliwnik. Trudno jest to rozróżnić ale wskazywałbym na to
> pierwsze. Może ktoś mi pomoże być pewnym. Wzrost powolny. W "naturze"

Moim zdaniem nie do rozróżnienia:(

Pozdrawiam, Basia.

szkarłatka?
Figury do oczek wodnych