jakie przyprawy do jakich potraw?

11. Data: 2007-03-21 16:33:34

Temat: Re: jakie przyprawy do jakich potraw?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Felinity" <m...@A...pl> wrote in message
news:pan.2007.03.21.16.18.44@ATOWYWALgazeta.pl...
> W piękny wiosenny poranek dnia Wed, 21 Mar 2007 15:43:45 +0100, istota

> A to i ja się skuszę :-)
> Marzena

Zawsze wiedziałem, że jeżeli kobietom w kuchni coś się uda to przez
przypadek (nowy kochanek/miłość i sypnie bez umiaru), albo zwykłe klonowanie
przepisów matki (te zeszyty), lub innych. Tylko mężczyzna - kucharz -
artysta wygeneruje coś nowego, kiedy? Przez przypadek (nowa kochanka -
muza - sypnie bez umiaru - lub zapomni) albo dokona twórczej kompilacji...

12. Data: 2007-03-21 20:54:36

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie lepiej tę tabelke gdzieś w sieci wrzucić i podać linka?
jak macie z tym problem, to prosze podesłać, a ja to gdzieś wrzuce.
pzdr

13. Data: 2007-03-22 08:12:16

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie lepiej tę tabelke gdzieś w sieci wrzucić i podać linka?
> jak macie z tym problem, to prosze podesłać, a ja to gdzieś wrzuce.

Wysłałam Ci już.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

14. Data: 2007-03-22 21:24:28

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> Znalazłam tę rozpiskę i przepisałam na komputerze. Jeśli kogoś interesuje ta
> tabelka, to wyślę na priv.

Zamień tabelę na tekst i wrzuć na grupę.
--
pozdr. Jerzy

15. Data: 2007-03-23 09:52:49

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 22:24, Jerzy Nowak wrote:
> [...]
> Zamień tabelę na tekst i wrzuć na grupę.

OKI:)
Ty to ale mądry jesteś;-)

ZIOŁA W KUCHNI

ZUPY

BULION kminek, lubczyk, imbir, goździki, liście laurowe, ziele
angielskie.
JARZYNOWA bazylia, cząber, kminek, majeranek, lubczyk, kolendra, biała
gorczyca, pieprz turecki,
KRUPNIK bazylia, cząber, imbir,
OGONOWA bazylia, korzeń chrzanu, kolendra, biała gorczyca, pieprz
naturalny, pieprz turecki, kminek, majeranek,
RYBNA bazylia, estragon, lawenda, liście laurowe,
GROCHOWA estragon, majeranek, kolendra, korzeń chrzanu, kolendra,
biała gorczyca, pieprz naturalny, pieprz turecki, kminek,
CEBULOWA estragon, korzeń chrzanu, kolendra, biała gorczyca, pieprz
turecki, kminek, majeranek,
GRZYBOWA estragon, kminek,
ZIEMNIACZANA kminek, majeranek, hyzop, kolendra, tymianek,
FASOLOWA majeranek, hyzop, kolendra, biała gorczyca, kminek,
ŻUREK kminek, majeranek, korzeń chrzanu, kolendra, biała gorczyca,
pieprz naturalny, pieprz turecki,
POROWA kminek, majeranek,
KAPUŚNIAK majeranek, kminek,
OWOCOWA anyż, imbir,

SAŁATKI, SURÓWKI, SAMODZIELNE DANIA

Z POMODORÓW bazylia, estragon, lebiodka, rozmaryn, kolendra,
Z OGÓRKÓW kolendra, biała gorczyca, kminek, majeranek,
Z KARTOFLI bazylia, gałka muszkatołowa, tymianek, szafran,
Z SAŁATY ZIELONEJ bazylia, cząber,
Z BURAKÓW bazylia, cząber, kminek, kolendra,
Z MARCHWI bazylia, cząber,
Z GROCHU bazylia, cząber,
ZE SZPINAKU bazylia, anyż,
Z PAPRYKI bazylia, majeranek,
Z KALAREPY kminek,
Z FASOLI cząber, majeranek,
Z KAPUSTY majeranek, anyż, , imbir, gałka muszkatołowa, goździki,
jałowiec, kminek, kolendra,
Z OWOCÓW imbir, wanilia,

MIĘSO I RYBY

WOŁOWINA cząber, goździki, jałowiec, rozmaryn, liście laurowe,
WIEPRZOWINA kminek, bazylia, imbir, bylica, lebiodka, kminek,
tymianek, liście laurowe,
CIELĘCINA cząber, lubczyk, hyzop, gałka muszkatołowa, jałowiec,
tymianek,
BARANINA cząber, estragon, lubczyk, bylica, lawenda, cynamon,
tymianek, jałowiec, gałka muszkatołowa, rozmaryn, majeranek, liście
laurowe,
DZICZYZNA estragon, jałowiec, goździki, rozmaryn, kolendra,
GULASZ gałka muszkatołowa, anyż, kminek, kolendra,
RYBY bazylia, cząber, estragon, kminek, majeranek, lebiodka, szafran,
tymianek, gorczyca, rozmaryn,

DRÓB

KURCZAKI cząber, estragon, lubczyk, majeranek, mięta, szałwia,
tymianek, kolendra, kardamon, szafran,
GĘSI bylica, cynamon, kardamon, majeranek,
KACZKI bylica, kardamon, szałwia, tymianek,

POTRAWY Z MIĘS

FLAKI bazylia, cząber, majeranek, mięta, szałwia, tymianek, imbir,
kolendra, gałka muszkatołowa, jałowiec, szafran, gorczyca biała,
BIGOS jałowiec, majeranek, pieprz, kminek,
PASZTETY jałowiec, bazylia, kolendra, majeranek, tymianek,

--
Pozdrawiam :)
JM

16. Data: 2007-03-23 22:03:54

Temat: tu to jest
Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://rapidshare.com/files/22461079/ZIO__321_A.doc

sorki, ze na takim nie za fajnym dla niektórych osób serwerze, ale jakoś ani
na wrzuta, ani na wyślijto nie chciało mi to wejść.
pzdr

17. Data: 2007-03-23 22:10:15

Temat: Re: tu to jest
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** mlk wrote:

> http://rapidshare.com/files/22461079/ZIO__321_A.doc

> sorki, ze na takim nie za fajnym dla niektórych osób serwerze, ale
> jakoś ani na wrzuta, ani na wyślijto nie chciało mi to wejść.

Heh, po co sobie tak utrudniać życie?

-----------+
| | | | | | | |
OWOCE | MAKARONY | RYŻ | |
| ZIOŁA | WOŁOWINA | WIEPRZOWINA | JAGNIĘCINA | DZICZYZNA | DRÓB | RYBY |
MORZA | | | LODY |
| | | | | | | |
| PIZZA | SERKI | |
|-------------+-----------+-------------+-----------