tuja brabant,kiedy przycinać

1. Data: 2005-06-16 11:22:36

Temat: tuja brabant,kiedy przycinać
Od: "Krysia" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Witam miłych ogrodników.
Proszę o poradę. Rośnie płotek z tui brabant.J est wysoki na 2 do 2,3m.
Zalezy mi,aby był szczelny. Kiedy przycinać?.W poradnikach wyczytałam,ze
trzeba co najmniej 2 razy w ciągu roku.Czy teraz i na jesieni będzie
dobrze?
Pozdrawiam . Krysia

2. Data: 2005-06-17 07:47:51

Temat: Re: tuja brabant,kiedy przycinać
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba co najmniej 2 razy w ciągu roku.Czy teraz i na jesieni będzie
> dobrze?
> Pozdrawiam . Krysia

Będzie dobrze !
Tyle, że ta jesień to niezbyt późna, np. dla bukszpanów zaleca się
wrzesień - to i dla tui będzie dobrze :-)
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2005-06-18 09:37:54

Od: "aro" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hey

powiedz mi po jakim czasie wyrosły Ci na taka wysokość?

dziekuje

ar

4. Data: 2005-06-18 10:45:46

Od: "Krysia" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

> powiedz mi po jakim czasie wyrosły Ci na taka wysokość?

Tuje wzdłuż ogrodzenia posadziłam w jesieni.To był akt rozpaczy.Sasiednią
działka z niezamieszkanym jeszcze budynkiem jest zajęta przez bank.Nie ma z
kim rozmawiać na temat wycięcia traw,najgorsze chwasty do mnie wędrują.
Krzewy były z bryłą korzeniową w folii,przywiezione wprost od
ogrodnika.Pięknie się przyjely i przetrzymały zimę.
Pozdrawiam .Krysia

5. Data: 2005-06-18 11:05:41

Od: "aro" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jakie wysoki byly jak sadzilas? bo psizesz ze maja po 2 m

ar

6. Data: 2005-06-18 17:34:41

Od: "aro" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jak były wysokie jak sadziłas?

ar

7. Data: 2005-06-18 18:32:18

Od: "Krysia" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Od pażdziernika urosły około 20cm .Teraz przycinam,żeby poszły na szerokość.

8. Data: 2005-06-18 21:31:03

Od: "aro" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od pażdziernika urosły około 20cm .Teraz przycinam,żeby poszły na
> szerokość.

czyli kiedy kupowalas mialy prawie 1,8-2m no to duze :)

ar

9. Data: 2005-06-20 11:44:11

Od: "Krysia" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aro" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> to jakie wysoki byly jak sadzilas? bo psizesz ze maja po 2 m

Witam.
Posadziłam jesienią w pażdzierniku wysokie na 1,80 do 2m /nie były idealnie
jednakowe/.Pobliska ogrodniczka przywiozła z własnej plantacji 28 szt z dużą
bryłą korzeniową owiniętą folią. Mój ogród jest na terenie
pobagiennym,ziemia zakwaszona.Przyjęły się pięknie i rosną.
Pozdrawiam Krysia

przyjmie sie jeszze drzewko?
Re: przyjmie sie jeszze drzewko?
piekne rododendrony
Pelargonie usychają :(
Jak powinien byc naostrzony noz do kosiarki