tuje i róże:)z rózami radze sobie w tujach pomcy

1. Data: 2007-06-24 21:20:57

Temat: tuje i róże:)z rózami radze sobie w tujach pomcy
Od: "ina" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla miłosników róz :)róze tez mam i to prawie wszystkie ,kocham je i płożace i
parkowe, wielkokwiatowe tez i małe rabatowe,wszystkie z bylinami tworza miłe
tło do bycia na dworze,ale błagam pomózcie przy tujach(odnosnik tuje pomocy
prosze)bo jak mi padna to juz mi sie na ogrodzie robic nie bedzie chciało:
(choc teraz zrobiłam taka fajną jak to znajomi nazwali ściane płaczu:)
piaskowiec mur 4mb długości i 2mb wysokości dzieląca ogród na częśc
gospodarczą (gdzie mam wędzarnie,miejsce na narzędzia i wiaderka )od czesci
rekreacyjnej.Ale jak mi padną tuje to juz zadnej rekreacji nie bedzie:(

2. Data: 2007-06-25 06:30:11

Temat: Re: tuje i róże:)z rózami radze sobie w tujach pomcy
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla miłosników róz :)róze tez mam i to prawie wszystkie

Masz niezłą kolekcję, jest tego parę tysięcy odmian.

Ale jak mi padną tuje to juz zadnej rekreacji nie bedzie:(

To posadzisz na murze od cienia bluszcz, od słońca winorośl
i też będzie pięnie.

Pozdrawiam.Mirzan

tuja pomocy-proszę
Lawenda prosze o pomoc