tulipany

1. Data: 2004-10-09 17:42:31

Temat: tulipany
Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytam licząc na odpowiedź i rade
Czy posadzone dwa tygodnie temu cebulki tulipanów i zonkili, które juz sie
ukorzeniły (sprawdziłam) można jeszcze przesadzic w inne miejsce?
Monika

2. Data: 2004-10-09 20:56:13

Temat: Re: tulipany
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytam licząc na odpowiedź i rade
> Czy posadzone dwa tygodnie temu cebulki tulipanów i zonkili, które juz sie
> ukorzeniły (sprawdziłam) można jeszcze przesadzic w inne miejsce?
> Monika

Tak.

Pozdrawia boletus

3. Data: 2004-10-09 21:09:52

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak.
>
> Pozdrawia boletus

bolti, liczyłam na Ciebie:) teraz juz wiem, ze nie mozna:)))
Monika

4. Data: 2004-10-09 21:32:34

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sie

> bolti, liczyłam na Ciebie:) teraz juz wiem, ze nie mozna:)))
> Monika

He,he, ja jeszcze swoich w ogóle nie posadziłem,
ale to zrobię w najbliższych tygodniach.
Wpadnij wiosną, a oko Tobie zbieleje
na widok mojej tulipanowej kolekcji.

Pozdrawia wykwintnie boletus

5. Data: 2004-10-09 21:37:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> He,he, ja jeszcze swoich w ogóle nie posadziłem,
> ale to zrobię w najbliższych tygodniach.
> Wpadnij wiosną, a oko Tobie zbieleje
> na widok mojej tulipanowej kolekcji.
>
> Pozdrawia wykwintnie boletus
hehe
powiekszasz swoj (wirtualny ) ogrodek
??????
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2004-10-09 22:00:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> powiekszasz swoj (wirtualny ) ogrodek
> ??????
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

He he, mam kilka rasowych hektarów.
Możesz zarobić przy dziabaniu, tylko
bez obijania !

Pozdrawia w odwecie boletus

7. Data: 2004-10-10 13:45:27

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytam licząc na odpowiedź i rade
> Czy posadzone dwa tygodnie temu cebulki tulipanów i zonkili, które juz sie
> ukorzeniły (sprawdziłam) można jeszcze przesadzic w inne miejsce?
> Monika

Moniczko, ja Ci odpowiem i myślę że mojej rady nie uznasz za żart ;-)
Mianowicie można je jeszcze przesadzić tylko postaraj się dziabnąć z większą
bryłą korzeniową. Możesz kombinować jeszcze do pierwszych długotrwałych
przymrozków to wtedy gleba wokół przeniesionych cebulek nie będzie mogła
dobrze osiąść bo będzie już za twarda ...

Serdecznie Miłka

8. Data: 2004-10-10 14:09:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przymrozków to wtedy gleba wokół przeniesionych cebulek nie będzie mogła
> dobrze osiąść bo będzie już za twarda ...

Nie radź drugiemu, co Tobie nie znane.

Tolipanki posadzone dwa tygodnie temu
nie mają bryły korzeniowej.
Monisiu bez obawy wykop cebuleńki
i posadź, gdzie się Tobie podoba.

Pozdrawia istotnie boletus

9. Data: 2004-10-10 14:12:17

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tulipanki posadzone dwa tygodnie temu
> nie mają bryły korzeniowej.
> Monisiu bez obawy wykop cebuleńki
> i posadź, gdzie się Tobie podoba.
>
> Pozdrawia istotnie boletus

Ale skoro pisze że zaglądała i moją korzonki to wierzę dziewczynie a nie
Tobie :-P

Serdecznie Miłka

10. Data: 2004-10-10 14:15:48

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale skoro pisze że zaglądała i moją korzonki to wierzę dziewczynie a
nie
> Tobie :-P
>
> Serdecznie Miłka

Mają pierścień korzonków skupionych wokół piętki.

Pozdrawia i tyle boletus

sosny zolkna
Świństwo na krzaczku różanym!!!!
pies i borowki
"inteligentna" kosiarka
Koniec sezonu ogrodowego w Wieliczce -Co robić?