tusz IsaDora

1. Data: 2005-02-18 10:50:14

Temat: tusz IsaDora
Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Grupowiczki !!
Ostatnio mi przypadły do gustu kosmetyki IsaDory. Mam tusz pogrubiający,
który aktualnie mi się kończy i planuję zakup tuszu również tej marki, ale
zamiast pogrubiającego chcę nabyć pogrubiająco-wydłużający lub
pogrubiająco-podkręcający (choć chyba wolałabym ten pierwszy). Oczywiście w
kolorze czarnym. Czy macie może jakieś opinie na temat tych specyfików?? Czy
efekty zadowalające??
Z góry dzięx.
Pozdr.
ZUZAnna

1. Data: 2005-02-18 12:26:03

Temat: Re: tusz IsaDora
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-18 11:50,Użytkownik ZUZAnna ziewnął szeroko i rzekł:

> Czy macie może jakieś opinie na temat tych specyfików?? Czy
> efekty zadowalające??

Miałam tusz Volume Builder i coś tam dalej czy jakoś tak. Nie polecam.
Raz że wysechł szybko, dwa że niemiłosiernie się osypywał i dawał efekt
"misia pandy". Podrażniał - to był jedyny tusz, który zafundował mi
zapalenie spojówek, a w tej dziedzinie jestem wyjątkowo mało alergiczna
:) Słowem - od niego lepiej trzymać się z daleka. Nie wiem, jak się
sprawują inne tusze tej firmy, ten zniechęcił mnie zupełnie.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

pomadka nabłyszczająca
Donosicielki czytajcie
która szminka lepsza: Loreal czy Sephora
Juicy Tubes - w Sephorze jest promocja
Pomysł na prac