tuuu się schowało :)

1. Data: 2003-07-09 08:51:58

Temat: tuuu się schowało :)
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, ratunku, jak się nazywa takie coś działające jak
włącznik światła w lodówce? Zachciało mi się, żeby światło w
szafie zapalało się automatycznie przy otwarciu drzwi i gasło
przy zamknięciu, a rola hurtownianego głupka zaczyna mnie męczyć
:) więc niech mnie jakaś dobra dusza poratuje i podpowie, o co
właściwie mam pytać...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-07-09 09:41:31

Temat: Re: tuuu się schowało :)
Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy zamknięciu, a rola hurtownianego głupka zaczyna mnie męczyć
> :) więc niech mnie jakaś dobra dusza poratuje i podpowie, o co

Mysle ze jak powiesz ze chodzi Ci o oswietlenie "lodowkowe" to zrozumieja,
ew powiedz to co napisalas ;-)
domyslam sie ze o cos takiego chodzilo:
http://www.ikea.com.pl/IKEA2002/prod.xml?productId=1
0021460&subCategoryId=02
11
Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-07-09 09:51:17

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JACooL" <_...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bego06$cph$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] domyslam sie ze o cos takiego chodzilo:[...]

O, dzięki. Jeśli ten szary dzyndzel to jest wyłącznik, to jutro
jadę do IKEI :)))

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-07-09 09:58:52

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka Skwarczyńska napisał:

> [...]
> przy zamknięciu, a rola hurtownianego głupka zaczyna mnie męczyć
> :) więc niech mnie jakaś dobra dusza poratuje i podpowie, o co

Meblowy stycznik monostabilny. Po takim wiście rola hurtownianego
głupka w 99.9% spada na pracownika hurtowni i już na pełnym luzie możesz
tłumaczyć o co Ci chodzi.
Adam

1. Data: 2003-07-09 10:22:19

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <w...@d...pl> napisał
w wiadomości news:begp2i$r5s$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...] Meblowy stycznik monostabilny. Po takim wiście
> rola hurtownianego głupka w 99.9% spada na pracownika
> hurtowni i już na pełnym luzie możesz tłumaczyć o co
> Ci chodzi.

ROTFL :) Dzięki :) I jeszcze raz ROTFL :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-07-09 12:54:38

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <w...@d...pl> napisał w wiadomości

> Meblowy stycznik monostabilny.

Proponowałbym jednak: "meblowy wyłącznik monostabilny normalnie zwarty",
stycznik to zwykle troszke coś innego :-) Niemniej pomysł genialny :-)))

J.

1. Data: 2003-07-09 13:25:53

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:beh3af$qoj$1@news.mch.sbs.de...
> [...] "meblowy wyłącznik monostabilny normalnie zwarty" [...]

Ech, kurczę, nabijacie się ze mnie....
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-07-09 14:43:41

Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) więc niech mnie jakaś dobra dusza poratuje i podpowie, o co
> właściwie mam pytać...
kotek Behemotek
> KOTY. KOTY SĄ MIŁE

w ikei w dziale szaf
pozdr
maciej

1. Data: 2003-07-09 15:49:33

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:beh55i$j9k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ech, kurczę, nabijacie się ze mnie....

A gdzieżbyśmy śmieli !?! ;->

J.

1. Data: 2003-07-09 18:06:09

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek P. napisał:

> Proponowałbym jednak: "meblowy wyłącznik monostabilny normalnie zwarty",
> stycznik to zwykle troszke coś innego :-)

Wsio zgodnie z definicją stycznika. Ewentualnie można doprecyzować że
chodzi o "stycznik mechaniczny z napędem manualnym". "Wyłącznik" brzmi
zbyt trywialnie.

Adam

luksfery
balustrada na tarasie
prawo wlasnosci do lokalu- o co chodzi????????
składowanie drewna na opał
Brama przesuwna do garazu..