twarożek MM

1. Data: 2005-01-26 18:11:03

Temat: twarożek MM
Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O jogurty juz pytałam...dzieki za ciekawe wypowiedzi...niekoniecznie
związane z pytaniem....
Teraz pytam o biały ser. Polećcie coś ogólnie dostępnego jednoczesnie
zgodnego z MM. Rozumiem, ze zwykły chudy twaróg jest za tłusty? A serek
wiejski typu light? ma tylko 3% tłuszczu...ale ten smak....niezbyt mi
odpowiada....i dodatek jakiejś smietanki chyba...
Liczę na Waszą pomoc
--
skapula

2. Data: 2005-01-26 19:07:14

Temat: Re: twarożek MM
Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

skapula napisał/a:

> Rozumiem, ze zwykły chudy twaróg jest za tłusty?

Ja kupuję zwykły chudy, czasem Serek Light firmy Turek

Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

3. Data: 2005-01-26 19:51:33

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skapula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiejski typu light? ma tylko 3% tłuszczu...ale ten smak....niezbyt mi
> odpowiada....i dodatek jakiejś smietanki chyba...

3% tłuszczu to za dużo. Zwykły chudy twaróg jest jak najbardziej ok.
Pozdrawiam, Agata

pytanie
Rozszerzenie możliwości grupy
Piękne!!! ;-)