tycie

1. Data: 2005-04-19 10:49:28

Temat: tycie
Od: "on" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

mam 177 waze 60 kg.mam niedowage.jak moge przytyc i co musze jesc-jem
normlanie sniadanie obiad z 2 dan i kolacje,czasami cos podgryzam jakies
owoce ale to nic nie daje.uczestnicze w treningu 3 razy w tygodniu moze to
jest przyczyna ze wsyztsko od razu spalam?jakie odrzywianie zastosowac by
przytyc przy treningach?

2. Data: 2005-04-19 11:07:21

Temat: Re: tycie
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam 177 waze 60 kg.mam niedowage.

eetam jaka niedowage ,nie przesadzaj.

jak moge przytyc i co musze jesc-jem
> normlanie sniadanie obiad z 2 dan i kolacje,czasami cos podgryzam jakies
> owoce ale to nic nie daje.

a co ma dawac ,jesz ,cwiczysz ,spalasz ,skoro jestes zdrowy ,dobrze sie
czujesz to nie ma co robic tragedii.
p.

3. Data: 2005-04-19 11:12:45

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "on" <...@...a> napisał w wiadomości
> [...]
> jest przyczyna ze wsyztsko od razu spalam?jakie odrzywianie zastosowac by

dodatkwo dziennie miska kaszki mannej dal dzici (taka w proszku na mace -
nie ryzu!- w syp tyle by po dodaniu wody lyzka stala),
powinno pomoc.

P.

4. Data: 2005-04-19 23:54:44

Od: "alex" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przytyć się nie da, schudnąć również, wiem bo się na tym znam.... :)

5. Data: 2005-04-20 07:53:38

Temat: Re: tycie - OT j.polski
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.04.05, około 13:12, Przemek R... bulgocze

> dodatkwo dziennie miska kaszki mannej

grrr... kaszki manny!
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=30760

Popularne są ostatnio nowe trendy językowe. Kilka z nich:
- czytać tą książkę (zamiast tę)
- karmić te dziecko (zamiast to)
- zjeść kaszę manną (zamiast mannę)
- bynajmniej - słowo używane w najmniej oczekiwanych momentach. coś jak
'kurwa' w języku 'spod budki z piwem', wymiennik dla osób kulturalnych ;)

Lans? O co chodzi, bo ja nie bywam już w klubach młodzieżowych, więc może
nie wiem co się dzieje, może to jest zaplanowane - moda na bycie
analfabetą? To i ja się mogę przestać wstydzić swoich ułomności językowych?

Hopsasa,
--
ika - umop apisdn

6. Data: 2005-04-21 02:37:34

Od: "Krzysztof" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika" <i...@s...wody> napisał(a):

> (...)
> Popularne są ostatnio nowe trendy językowe. Kilka z nich:
> - czytać tą książkę (zamiast tę)

ten błąd został już pobłogosławiony, więc możesz już stępić
swoją wrażliwość -- odchudzasz się? :-)

K.

7. Data: 2005-04-21 02:39:31

Od: "Krzysztof" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika" <i...@s...wody> napisał(a):

> (...)
> Popularne są ostatnio nowe trendy językowe. Kilka z nich:
> - czytać tą książkę (zamiast tę)

ten błąd został pobłogosławiony, więc możesz stępić już

8. Data: 2005-04-21 05:50:58

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.04.05, około 04:39, Krzysztof bulgocze

> ten błąd został pobłogosławiony, więc możesz stępić już
> swoją wrażliwość

W mowie, nie w piśmie. Chyba że jestem nie na bieżąco, to poproszę jakiś namiar na
niusy lingwistyczne.

> odchudzasz się? :-)

Nie. Ani nie mam pms. Za to wino mi się skończyło... ;)

--
ika - umop apisdn

9. Data: 2005-04-21 14:18:04

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1fhi5qmcuz5az.12vve3drxd7mn$....@4...net,
ika <i...@s...wody>:

> Chyba że jestem nie na bieżąco, to poproszę
> jakiś namiar na niusy lingwistyczne.

Wszystkie wymienione przez Ciebie zjawiska oprocz ostatniego są wynikiem
wyrównania paradygmatów.

http://www.google.pl/search?num=50&hl=en&c2coff=1&q=
%22paradigm+leveling%22%7C%22paradigm+levelling%22

Nie jest to "nowy trend", zjawistko stare jak języki.

Z lingwistycznymi pozdrowieniami,

--
Robert

woda
pasaż jelit
BÓL w nocy
stan zapalny (bylo: wrastajacy paznokiec), a baseny publiczne
PSA