kurzajki,raz jeszcze...

1. Data: 2005-04-19 11:28:50

Temat: kurzajki,raz jeszcze...
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

dzecko, 6 lat, ma kurzajkę na wardze i pod nosem (takie małe, jasne) czym to
usunąć???Próbowalismy już verumalu i nic.

2. Data: 2005-04-19 20:31:45

Temat: Re: kurzajki,raz jeszcze...
Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@o...pl napisał:

> dzecko, 6 lat, ma kurzajkę na wardze i pod nosem (takie małe, jasne) czym to
> usunąć???Próbowalismy już verumalu i nic.

ciekły azot z apteki.

3. Data: 2005-04-21 15:42:23

Od: "Mark " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie chcę się powtarzać, ale mi pomogła sól i woda, ale to wszystko zależy
od danegoorganizmu.

4. Data: 2005-04-24 14:59:33

Od: domanicuz <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w dniu 04/19/2005 01:28 PM , nadawca k...@o...pl napisał/a wiadomość
następującej treści :
> dzecko, 6 lat, ma kurzajkę na wardze i pod nosem (takie małe, jasne) czym to
> usunąć???Próbowalismy już verumalu i nic.

Można używać różnych środków farmakologicznych, jednak z obserwacji -
brak nawrotów i sukces w kuracji daje stosowanie codziennie dwukrotnie
aż do całkowitego wyleczenia soku z rośliny o nazwie glistnik jaskółcze
ziele (bardzo pospolita roślina
http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Chelidonium_majus
.htm ). Ważne by
codziennie zrywać świeży pęd i tym intensywnie żółtym sokiem który z
tego pędu się wydobywa dotknąć do kurzajki. Kuracja musi być bardzo
konsekwentna, jednak przynosi rewelacyjne rezultaty. Sok po kilku
godzinach traci swoje właściwości.
Powodzenia
-Maciek

5. Data: 2005-04-25 10:23:03

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego pędu się wydobywa dotknąć do kurzajki. Kuracja musi być bardzo
> konsekwentna, jednak przynosi rewelacyjne rezultaty. Sok po kilku

Dzieki za radę, idziemy do parku szukać go...i sobie go przesadzimy do
doniczki i na balkon!!!
> -Maciek

tycie
woda
pasaż jelit
BÓL w nocy
stan zapalny (bylo: wrastajacy paznokiec), a baseny publiczne