tynk akrylowy a lamperia

1. Data: 2004-11-12 11:22:00

Temat: tynk akrylowy a lamperia
Od: "sk" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
proszę o szybką poradę. Zamierzamy dzisiaj zrywać tapetę i kłaść właśnie taki
tynk, coś jak baranek. W łazience, a raczej w wybranych jej miejscach. Do
połowy łazienki pod tapetą jest lamperia o zgrozo jeszce granatowa :-)Czy zatem
musimy zerwać tą lamperię? Czy może chwyci tynk bez problemu ??? bo jeśli tak,
to po co się dziabdziać z tym dziadostwem :-))

Pozdrawiam,
SK

1. Data: 2004-11-12 11:50:56

Temat: Re: tynk akrylowy a lamperia
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Nov 2004 12:22:00 +0100 I had a dream that sk <s...@a...pl> wrote:
> [...]
> musimy zerwać tą lamperię? Czy może chwyci tynk bez problemu ??? bo jeśli tak,
> to po co się dziabdziać z tym dziadostwem :-))

IMHO powinieneś zdrapać tą lamperię. Jak ma być to pokrytę tynkiem, to
możesz chyba nie przejmować się uszkodzeniami wartstwy pod spodem i na
chama zbijać. Ale i tak dużo zabawy gwarantowane...

1. Data: 2004-11-12 12:57:13

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sk wrote:
> [...]
> jeszce granatowa :-)Czy zatem musimy zerwać tą lamperię? Czy może
> chwyci tynk bez problemu ??? bo jeśli tak, to po co się dziabdziać z

Jeszcze raz zastanowić się na tynkiem typu "baranek" wewnątrz
pomieszczeń.
Poważnie.
Następna zmiana dekoracji w przyszłości też oznacza kucie ścian do
zera, utrzymanie zaś w czystości takiego tynku jest wysoce kłopotliwe.

--
spp
spp(na)op.pl

1. Data: 2004-11-13 10:03:09

Od: "sk" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm, już za późno, całe wiadro stoi już kupione. 25 kilo barana :-)) cały czas
się zastanawiamy czy chwyci na lamperię. Chyba będziemy jednak musieli
wypróbować na małym kawałeczku.

Pozdrawiam,

1. Data: 2004-11-13 10:22:50

Od: Włodek Chrzanowski <w...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

sk napisał(a):
> Hmmm, już za późno, całe wiadro stoi już kupione. 25 kilo barana :-)) cały czas
> się zastanawiamy czy chwyci na lamperię. Chyba będziemy jednak musieli
> wypróbować na małym kawałeczku.

Witam Grupowiczów, tak na początek :)
odpowiadając: to czy w tej chwili 'chwyci' nie ma większego znaczenia,
istotne jest jak długo będzie sie trzymać tej lamperii. Nie wdając się w
szczegóły chemiczne, wiązanie tynku z podłożem *mineralnym* następuje
bezproblemowo, w Twoim przypadku lamperia stanowi jakby przeszkodę, ale
jest to tynk akrylowy może nie będzie tak źle. IMHO należy usunąć
chociażby samą warstwę farby
--
Pozdrawiam, Włodek Chrzanowski
ludzie, otwórzcie szafy i mówcie DO RZECZY

[Warszawa] Gdzie robia dobrze USG?
Płyta gazowa czy ceramiczna?
Piec kaflowy z grzałkami
polki