typowy jedynak

1. Data: 2003-05-05 14:55:43

Temat: typowy jedynak
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy z waszych doswiawczen znajomi jedynacy to tzw. "typowi jedynacy"
(egoisci, egocentrycy itp.)? czy jednak to kolejny mit?

2. Data: 2003-05-05 15:31:35

Temat: Re: typowy jedynak
Od: Klikata <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
> czy z waszych doswiawczen znajomi jedynacy to tzw. "typowi jedynacy"
> (egoisci, egocentrycy itp.)? czy jednak to kolejny mit?

TAK!! po bylym TZ powiedzialam sobie - nigdy wiecej . TEn jedynak nie
umial nic zrobic bez zgody mamy, nigdy nigdzie nie wyjezdzal - albo z
rodzicami tylko. Uwazam, ze gdyby mial rodzenstwo bylby "normalny" a w
tej sytuacji skrzywdzili go rodzice nie uczac samodzielnosci, odpornosci
psychicznej na krzywde ( jego nikt nigdy nie skrzywdzil i nie umial
zrozumiec naszych sprzeczek bo w rodzinie robiono tak by i tak on dobrze
sie czul mimo bury, poza tym jesli juz go skrzywdzilam klotnia to BARDZO
sie mscil ), poza tym on nie rozumial dzielenia sie.
Dla usprawiedliwienia- bylo bytanie o negatywne cechy wiec dobrych nie
mowie choc naprawde byly. Jednak naprawde- jedynak to nic dobrego
Pozdrawiam serdecznie

3. Data: 2003-05-05 16:00:31

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 May 2003 17:31:35 +0200 I had a dream that Klikata <k...@w...pl> wrote:
>Dla usprawiedliwienia- bylo bytanie o negatywne cechy wiec dobrych nie
>mowie choc naprawde byly. Jednak naprawde- jedynak to nic dobrego

Nie sądze, znam dużo szczęśliwych par, wśród których jedno lub dwoje
to jedynaki, wydaje mi się, że dużo zależy tu od wychowania i że nie
można generalizować.

4. Data: 2003-05-05 16:43:28

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> czy z waszych doswiawczen znajomi jedynacy to tzw. "typowi jedynacy"
> (egoisci, egocentrycy itp.)? czy jednak to kolejny mit?

mit. mam męża jedynaka i sobie chwale

--
pozdrowienia
Aneta

5. Data: 2003-05-05 17:45:18

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 May 2003 16:00:31 +0000 (UTC) Grzegorz Janoszka wyklawiaturzyl(a):

> Nie sądze, znam dużo szczęśliwych par, wśród których jedno lub dwoje
> to jedynaki, wydaje mi się, że dużo zależy tu od wychowania i że nie
> można generalizować.

No pewno ze tak, to zalezy jak sie dziecko wychowa.
Sam jestem jedynakiem, i nigdy nie uslyszalem ze jestem egoista,
zarozumialy, czy rozpieszczony. Zawsze potrafilem przyjac do swiadomosci
ze nie wszystko mozna *chciec* , ze trzeba sie dzielic. A o to oskarza
sie najczesciej jedynakow.
Rodzice dawali mi poprostu odpowiednie wzorce wychowawcze, i moge
powiedziec ze wychowali mnie dobrze.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

6. Data: 2003-05-05 18:46:45

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Nie sądze, znam dużo szczęśliwych par, wśród których jedno lub dwoje
> to jedynaki, wydaje mi się, że dużo zależy tu od wychowania i że nie
> można generalizować.

Jasne, że nie można generalizować:)

--

Blanka

jedynaczka, żona jedynaka, razem od 19 lat, w tym 15 po ślubie

b...@p...onet.pl

7. Data: 2003-05-05 21:08:35

Od: "Thalia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klikata wrote:

> Jednak naprawde- jedynak to nic dobrego

"Dziekuje" Ci serdecznie za piekne sklasyfikowanie :-((

Thalia - jedynaczka, nie egoistka i nie egocentryczka

8. Data: 2003-05-06 00:10:12

Od: "Z. Boczek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż rena <r...@p...pl> i te mądrości wymagają
stanowczej erekcji:

> czy z waszych doswiawczen znajomi jedynacy to tzw. "typowi
jedynacy"
> (egoisci, egocentrycy itp.)? czy jednak to kolejny mit?

Z reguły tak - a wyjątki to tylko potwierdzają :]

--
Z. Boczek
Niedoszłe miliardy dzieci w moim dywanie też mnie nie lubią.

9. Data: 2003-05-06 09:32:46

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Thalia" <t...@p...onet.pl>
mówi:

>"Dziekuje" Ci serdecznie za piekne sklasyfikowanie :-((
>Thalia - jedynaczka, nie egoistka i nie egocentryczka

:) A bo świat jest piękny, jak się go ślicznie w szufladki powkłada.

Agnieszka (co nie raz miała do czynienia z ludźmi z rodzeństwem, którzy
idealnie reprezentowali to, co przypisuje sie jedynakom)
--
(-.-----------.- Folk Lore for the Masses -.----------.-)
("I nie musisz podkreślać swojego szmaciarstwa, to widać)

10. Data: 2003-05-06 09:43:06

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:
> mit. mam męża jedynaka i sobie chwale

To prawda! Jestem mężem jedynakiem i też sobie chwalę :-)

puchaty

Poradźcie - zlewozmywak stalowy we wzorek?
macierzyństwo lesbijek
"krzywda męska"
Czytaliście? Pasuje do ostatnich dyskusji na grupie.
kolczyk w lewym uchu