u Robespierre'a

1. Data: 2005-07-31 23:17:39

Temat: u Robespierre'a
Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

czyli u Pszoniaka....
http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/1,54047,2838697.htm
l?skad=rss&wv=0000

po przeczytaniu tego tekstu wrocilam do wspomnien sprzed lat , tudziez
spotkania z Wojtkiem we wroclawskim KLubie Dziennikarza.. czasy .. "Diabla"
Żuławskiego..
Tak to bylo wlasnie to - wielostronnosc zainteresowan + poezja smaku..+
natychmiastow nawiazywanie kontaktu z ludzmi myslacymi nie tyle podobnie,
ile na tej samej fali .. :-)

poczytajcie - bo warto.. przepisy sa tez :) i to jakie.. niektorych zachwyca
..szczegolnie tak golonka...
Barbara

2. Data: 2005-08-06 07:00:44

Temat: Re: u Robespierre'a
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> ile na tej samej fali .. :-)
>
> poczytajcie - bo warto.. przepisy sa tez :) i to jakie.. niektorych

Bardzo podoba mi sie pomysl pana Wojtka aby miec specjalna ksiege gosci w
ktorej poza informacja kto, kiedy, co jadl, umieszcza informacje o tym kto
czego nie jada....:)
Zadziwia mnie rowniez to, ze ma czas tak pieknie szalec...

agataw

sos czosnkowy
Jaka patelnia ?
OT [czy aby] Uczta duchowa
Kuchnia chinska- kurczak w sosie cytrynowym
Kotlety z mięsa jak robic?