u p o ś l e d z e n i e

1. Data: 2010-03-09 17:05:40

Temat: u p o ś l e d z e n i e
Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie jest najgorsze z możliwych ?
---------------------------------------
Nikt chyba nie chce mieć upośledzonego ciała
lub samego mózgu i świadomości, ale to bywa czasem
niewidoczne na pierwszy rzut oka na kogoś lub w siebie.

I czy warto się w ogóle leczyć, jeśli z grubsza wszystko
wygląda ok. ?

Czy z rasizmu warto się leczyć ?
A jeśli komuś z tym dobrze ?
Czy leczyć rasizm duchowy ?
Próbą pojednania myśli ?
A czy one mogą rodzić...?
Jak je w takim razie połączyć ?
Wybudować most ? Ale jak to zrobić ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

Św. Tomasz z Akwinu, zm. 1274:
Kobieta jest jedynie pomocą w płodzeniu (adiutorium generationis)
i pełni pożyteczną rolę w gospodarstwie domowym...
Kobiety są błędem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich
temperaturą ciała świadczącą o cielesnym i duchowym upośledzeniu.

Jest obłuda, której nie zdobędzie nikt
Może tylko dobry Bóg zna sposób
ja nie znam, dlatego wolę umrzeć
Niż musieć wiecznie przekonywać
Tych, którzy bronią kłamstwa aż tak
A wieże swoich serc czynią wyniosłymi
Ponad wszelkie próby zbliżenia się do nich
W ich komnatach rządzi ślepy król i Bóg zgiełk
Bym się chętnie oblał benzyną i podpalił dla nich
Ale wiem, że to nic nie zmieni, dlatego odpuszczam
Boże mój i Ojcze mojej jaźni, mam walczyć dalej ?
Gdybym choć był pewny, że to jest Twoja wola
Ale mam wrażenie, że to tylko moja pycha
Coś tam poznałem i teraz się wymądrzam
Przecież to moje siostry i bracia
Czemuż mam ich ciągle atakować...
Niech żyją w pokoju, sam nas do tego powołałeś
A poza tym muszę przeczytać wszystkie indyjskie teksty
Pewnie zajmie mi to z 1000 lat, a może i jeszcze więcej :o)
I choć to zwykły wybieg, to wiem, że się na mnie nie gniewasz
Kiedyś, kiedyś pewien rycerz chciał uratować królewnę
Uwięzioną na wysokiej wieży przez złego ducha
Samopas pokonał dwie armie i trzy smoki
I kiedy się do niej wdrapał, stanął w oknie
Dostał po twarzy i jeszcze wezwała ochronę
Na cóż mi to przeżywać w nieskończoność ?
I to spadanie, które do przyjemnych nie należy
A zawsze się spada po tak wielkim wysiłku

Każdy to wie, kto choć raz spróbował :o)
Żegnajcie królewny, wracam do książek
Może kiedy zabiorę was do Indii, to...
Porodzicie na świat piękne dzieci ?
Tak, i ja też jestem upośledzony

2. Data: 2010-03-09 17:13:13

Temat: Re: u p o ś l e d z e n i e
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niewidoczne na pierwszy rzut oka na kogoś lub w siebie.
>
> I czy warto się w ogóle leczyć, jeśli z grubsza wszystko

A nie myslisz, ze wystarczy po prostu być? Świecić? Ot tak, po prostu......
(Ew. Mateusza 4:15: Nie zapala się też światła i nie stawia pod korcem, ale
na świeczniku, aby świeciło wszystkim, którzy są w domu. (16) Tak niech
świeci wasze światło... )

Kojarzy mi się to z prostowaniem drobnych zmarszczek, dzięki czemu wszystko
toczy się tak, jak toczyc powinno....

> [...]
> I to spadanie, które do przyjemnych nie należy
> A zawsze się spada po tak wielkim wysiłku
>
> Każdy to wie, kto choć raz spróbował :o)

:-))))

MK

3. Data: 2010-03-09 17:28:06

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał

--
Dzięki, siostra :o)
Nawet nie wiesz, jaką mi sprawiłaś niespodziankę

> :-))))
>
> MK
:o)

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

Enea Silvio/Papież Pius II (14581464):
Gdy widzisz kobietę, myśl, że to diabeł! Jest ona rodzajem piekła.

4. Data: 2010-03-09 18:03:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i miłe sercu światło, a nie trzeba wtedy włazić na mury,
> gdzie huśtawka nastrojów i można zarobić strzałę w tyłek :o)

Zawsze do usług Brat.
Zawsze możesz liczyć.

MK

5. Data: 2010-03-09 18:23:27

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Już nie pamiętam, kiedy ktoś do mnie
tak pięknie powiedział - bym Ci chętnie posłał różę.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

6. Data: 2010-03-09 18:49:00

Temat: Re: u p o ? l e d z e n i e
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
> A poza tym musz? przeczyta? wszystkie indyjskie teksty
> Pewnie zajmie mi to z 1000 lat, a mo?e i jeszcze wi?cej :o)
> I cho? to zwyk?y wybieg, to wiem, ?e si? na mnie nie gniewasz
> Kiedy?, kiedy? pewien rycerz chcia? uratowa? kr?lewn?
> Uwi?zion? na wysokiej wie?y przez z?ego ducha
> Samopas pokona? dwie armie i trzy smoki
> I kiedy si? do niej wdrapa?, stan?? w oknie
> Dosta? po twarzy i jeszcze wezwa?a ochron?
> Na c? mi to prze?ywa? w niesko?czono?? ?
> I to spadanie, kt?re do przyjemnych nie nale?y
> A zawsze si? spada po tak wielkim wysi?ku
>
> Ka?dy to wie, kto cho? raz spr?bowa? :o)

Tak można leczyć________

Uwaga na groźną chorobę zakaźną!17 maja 2005, od 14.00 do 18.30, przy
wejściu głównym do Metra Centrum w Warszawie podróżni metra i
przypadkowi przechodnie mieli okazję uczestniczyć w oficjalnym
otwarciu Poradni Antyhomofobicznej!Skierowana jest ona do nosicieli
groźnej choroby zakaźnej - homofobii. Jeśli w swoim otoczeniu
dostrzeżecie jakiegoś homofoba, zaproście go do Poradni
Antyhomofobicznej lub przekażcie jego dane do jej najbliższego punktu!
Porozumienie Lesbijek (LBT) ostrzega:uważaj, być może jesteś
nosicielem GROŹNEJ CHOROBY ZAKAŹNEJ!Jeżeli:- traktujesz wrogo lesbijki
i gejów tylko dlatego, że są osobami homoseksualnymi;- oceniasz ich na
podstawie stereotypów;- lesbijki i geje budzą w Tobie wstręt, niechęć,
obrzydzenie, pobłażliwość, pogardę;- wyzywasz ich i poniżasz;-
stosujesz wobec nich przemoc fizyczną;- a nawet jeżeli uważasz się za
osobę tolerancyjną, ale nie życzysz sobie widzieć lesbijek i gejów w
miejscach publicznych (radzisz im: "róbcie to w domu po kryjomu").masz
HOMOFOBIĘ!Twoja homofobia jest niebezpieczna nie tylko dla otoczenia,
ale także szkodliwa dla Ciebie.Jak najszybciej zgłoś się do Poradni
Antyhomofobicznej Porozumienia Lesbijek (LBT).PORADNIA
ANTYHOMOFOBICZNA to:- pierwsza taka poradnia w Europie;- obywatelska
inicjatywa w celu uzdrowienia społeczeństwa;- leczenie metodami
potwierdzonymi przez współczesną naukę;- rzetelne informacje i
porady;- leczenie za darmo, bez ubezpieczenia;- osobiście doświadczeni
specjalistki i specjaliści.Nie zarażaj innych, powiedz STOP HOMOFOBII!
Pamiętaj: HOMOFOBIA - TO SIĘ LECZY!Przed rozpoczęciem leczenia
zapoznaj się ze stroną http://www.porozumienie.lesbijek.orgbądź
skonsultuj się z nami: p...@t...pl17 maja 1990 roku
WHO (Międzynarodowa Organizacja Zdrowia) oficjalnie uznała, że
homoseksualizm nie jest schorzeniem psychicznym. 17 maja 2005 roku, w
pierwszy Międzynarodowy Dzień Walki z Homofobią, Porozumienie Lesbijek
(LBT) rozpoczyna akcję STOP HOMOFOBII, której częścią jest Poradnia
antyhomofobiczna.

MEZCZYZNI...
Przyłanczam się.
Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.