ubiór ciążowy

1. Data: 2004-04-18 15:41:31

Temat: ubiór ciążowy
Od: "vogel" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wiem że ta grupa nie jest związana z modą, ale mysle że pytanie jest dość
nietypowe i związane ze specyficznym okresem w życiu kobiety, tzn poszukuję
adresów stron w sieci które zawieraja przykłady eleganckej mody dla kobiet w
ciąży. Mam problemy z zakupem w sklepie czegoś na siebie i jedynym
rozwiązaniem jest uszycie czegoś, ale niestety nie mam żadnych pomysłów ani
wzorów, jak na razie moje poszukiwania w sieci nie przyniosły pożądanych
rezultatów, może ktoś jest w stanie mi pomóc w tych poszukiwaniach.
Pozdrawiam wszystkich.

2. Data: 2004-04-18 16:16:54

Temat: Re: ubiór ciążowy
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.pl/groups?q=sklepy%20ci%C4%85%C
5%BCowe&hl=pl&lr=&ie=UTF
-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wg

pl.soc.dzieci

I dużo zdrówka dla Mamusi i Dzidziusia :)

pzdr.
M.

3. Data: 2004-04-21 16:32:48

Od: "Dormidu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Zajrzyj na stronę http://maternity.miloha.pl/ znajdziesz tam wszystko czego
potrzebujesz

4. Data: 2004-04-21 20:06:10

Od: "vogel" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
ciach
Użytkownik "Dormidu" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witaj!
> Zajrzyj na stronę http://maternity.miloha.pl/ znajdziesz tam wszystko
czego
> potrzebujesz
Dziekuje wszystkim za pomoc może coś wybiore.
Pozdrawiam.

F 25
botox - kto moze wykonywac zabiegi? i mezoterapia
zasady pomiaru cisnienia krwi
aspiryny
Re: kopulowanie