uczenie się, koncentracja

1. Data: 2004-12-24 23:30:40

Temat: uczenie się, koncentracja
Od: "aphex" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy da się to jakoś poprawić, od zawsze mam kłopoty z nauką, od 6 lat lecze
sie na zab. lękowo-depresyjne, poprzednio na kompulsywno-reaktywne, biore
psychotropy które jakos mnie jeszcze podtrzymują przy życiu. Mam dużo nauki,
i niestety niedużo czasu na to, bo mam 21 lat a jeszcze dużo nauki
przedemną, nie bede przeciez experymentowac z amfetamina, ale chce sie
pozbyc takiego otępienia, trudności w skupieniu się, poprawić ogólne
funkcjonowanie umysłu, tzn chodzi o takie nakręcenie do nauki, zrozumiałe
czytanie i przyswajanie wiedzy a nie czytanie 932 razy tego samego,
zrozumienie ale zapomnienie tego po niedługim czasie, niewiem może przydało
by się sprawdzić mózg u neurologa, jakaś tomografia ? bo załamywanie się,
trwanie w tym i uważanie się za niedorozwiniętego umysłowo do niczego nie
prowadzi...
Poprostu niemogę się pogodzić z tym że jestem taki głupi, mam pogorszoną
koncentrację i pamięć.

niewiem co robić, a leki typu magnez, wit. z grupy B, preparaty ziołowe nic
mi niedają.

--
gg:2048838; www.aphextwin-rephlex.com
Barton 2500; 1024ram; Gf3ti200

2. Data: 2004-12-26 03:45:17

Temat: Re: uczenie się, koncentracja
Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytaj moze cos na temat zapamiętywania, najlepiej w którejś zksiążek
T.Buzana,powtarzanie rzeczy jest koniecznie zeby je zapamietac a same
psychotropy powinny chyba nieznacznie polepszać zapamiętywalność

3. Data: 2004-12-27 23:38:47

Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps. w długim okreswie czasu :)

Kontrola nad zwężaniem źrenic