uczulenie??

1. Data: 2002-12-23 12:08:42

Temat: uczulenie??
Od: "Rima" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy mam pytanko;
Po naszej frmowej wigilii, która składała się w największym stopniu z ryb
przygotowanych w przeróżnej formie, dotałam następnego dnia jakieś
uczulenie. Wysypało mnie najbatrdziej na plecach na klatce piersiowej i w
talii oraz na lewej nodze. Myslałam ze jak popije sobie wapno to mi
przejdzie, ale jak narazie nie widzę efektów żadnych, no może mniej swędzi.
Może ktoś z Was miał coś podobnego. Zaznaczam, że nigdy nie byłam na nic
uczulona. A może jest jakiś uniwersalny środek:)))???
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Iza

2. Data: 2002-12-23 15:32:50

Temat: Re: uczulenie??
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Dec 2002, Rima wrote:

> [...]
> talii oraz na lewej nodze. Myslałam ze jak popije sobie wapno to mi
> przejdzie, ale jak narazie nie widzę efektów żadnych, no może mniej swędzi.

nie stawia sie rozpoznan przez Internet ale na podstawie opisu objawow
nie da sie wykluczyc, ze moze to byc pokrzywka. Moim zdaniem pownnnas
udac sie do dermatologa aby potawil rozpoznanie. Niestety wbrew
pozorom bywa, ze tego typu objawy utrzymuja sie dlugo, trudno
reaguja na leki doustne i masci - zdarza sie nawet, ze z racji
nawrotow pacjenci sa hospitalizowani na jakis czas na oddzialach
dermatologicznych. Proponuje zatem konsultacje dermatologa.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2002-12-23 18:30:56

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Dec 2002 13:08:42 +0100,Rima, napisał/a:

> [...]
> Może ktoś z Was miał coś podobnego. Zaznaczam, że nigdy nie byłam na nic
> uczulona. A może jest jakiś uniwersalny środek:)))???

Niestety nie mogę Ci udzielić żadnych porad,bo sie nie znam.Pragnę tylko
napisać,że oglądałam w Tv,w którym był poruszony temat z wylewania do
rzek/morza jakiegoś płynu z akumulatorów elektrycznych(w nazwie są 3
litery,ale nie zapamiętałam).Pokazywali jakąś rozwaloną fabrykę i
rozbieranie całej "maszynerii",w której ta straszna trucizna się znajduje.
Ostrzegano w tym programie,żeby ryby z morza jeść najczęściej raz na
tydzień,bo są zatrute!!!
Może ktos oglądał ten program/reportaż i się wypowie na ten temat.

Życzę Zdrowych i Wesołych Świąt
oraz Szczęśliwego Nowego, 2003 Roku
Kaja

4. Data: 2002-12-23 23:22:04

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> witam Ciebie Iza rzeczywiscie wyglada na pokrzywke alergiczna ale zanim
pojdziesz do lekarza (jesli Ci sie uda przed swietami) zazyj zyrtec (jesli nie
masz problemow z nerkami bo ta droga sie wydala) wedlug ulotki chyba jest bez
recepty mam nadzieje ze Ci pomoze i wesolych Swiat Bozego Narodzenia. Jak
znajdziesz chwilke napisz czy byl efekt

5. Data: 2002-12-27 08:36:42

Od: "Rima" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bez
> recepty mam nadzieje ze Ci pomoze i wesolych Swiat Bozego Narodzenia. Jak

Witam Serdecznie...
Dziekuję bardzo za wszystkie porady. Smiem podejrzewac ze to rzeczywiście
było jakieś czasowe uczulenie. Nie zdążyłam użyć Zyrtecu, ale wypiłam całe
opakowanie wapna i... pomogło. Na rodzinnej wigilii już nie objadałam się
tak bardzo rybą i nic nie mam. Wszystko zniknęło po dokładnie 4 dniach i nie
ukrywam , że ostatniego dnia swędziało. Ale teraz skóra jak u
niemowlaka:)))
Dziekuję jeszcze3 raz i życzę dalszych wesołych świąt.
Iza

leczenie stresu i nerwic(ćwiczenia)
kuba
strony o masażu ,masaż żylaków itp-pilne!
sonda Levin'a
Mokry kaszel u dziecka