uczulenie po oparzeniu?

1. Data: 2002-08-28 20:39:28

Temat: uczulenie po oparzeniu?
Od: "Łukasz Grzybiarz" <sindbad@_at_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jakies 2 i pol miesiaca temu (21 czerwca) poparzylem sobie cala prawa dlon,
kciuk lewej i dolna czesc plecow. Poparzenie stopnia 2 i glebokiego 2.
Ostatnio od jakiegos miesiaca (moze troche mniej) rozpoczely mi sie wypryski
na dloniach po wewnetrznej stronie. Czasami mnie one swedza wiec uznalismy
ze to uczulenie. Zdziwilo mnie to bo NIGDY nie bylem na NIC uczulony. Nie
wiadomo na co jest to uczulenie. Najprawdopodobniej na moj wlasny pot bo jak
mi sie spoca rece to dostaje tych wypryskow. Wystepuja tylko na wewnetrznej
stronie dloni i to obydwoch.... takze tej ktora byla poparzona na malej
powierzchni... Z niej wczesniej schodzila mi takze skora - w sumie bez
powodu. Zauwazylem ze przyjmowanie wapna jakby pomagalo. Poza tym
rozpoczecie wypryskow zbieglo sie z rozpoczeciem uzywania masci Cepan. Teraz
juz jej nie uzywam a dalej je czasami mam. Lekarz mowi mi ze to moze byc
tylko chwilowe i ze bardzo mozliwe ze za jakis czas moje uczulenie wogole
zniknie ale 100% pewnosci nie daje. Co Wy radzicie w tej sprawie? Jak
dopomoc szczesciu aby ono zniknelo? czy moje problemy znikna czy moze
zostana juz na zawsze? wiem ze nikt mi nie powie na 100% ale jakie sa Wasze
reakcje... jak nie wyjasnilem sytuacji do konca to moge dac bardziej
szczegolowy opis mojego problemu. Jesli zas pisze glupoty to przepraszam ale
jestem troche podenerwowany i zdesperowany...
Pozdrawiam!