udalo sie....

1. Data: 2004-11-01 20:07:47

Temat: udalo sie....
Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pochwale sie....
zauwazylem ze na moim mircie znalazlo sie mnostwo paczkow kwiatowych. A dzis
przekwita 2 z nich :)Myslalem ze tego nie osiagne... :)

pozdrowienia

2. Data: 2004-11-01 20:20:46

Temat: Re: udalo sie....
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl>
> Pochwale sie....
> zauwazylem ze na moim mircie znalazlo sie mnostwo paczkow kwiatowych.
A dzis
> przekwita 2 z nich :)Myslalem ze tego nie osiagne... :)

A to taki problem z zakwitnięciem?
Dobrze, ze mój o tym nie wie.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

3. Data: 2004-11-01 21:41:42

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to taki problem z zakwitnięciem?
> Dobrze, ze mój o tym nie wie.
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Oj z zakwitnięciem jest o tyle problem że ciepła na ten czas jest coraz
mniej jesienią, ale że teraźniejsza jesień jest tak łaskawa to i mirtom się
udaje. Jak dochowasz się owocków na swoim drzewie posmakuj jakie są dobre,
bardzo słodkie i soczyste choć małe :-)

Serdecznie Miłka
i jej ponad 20sto letni mirt.

4. Data: 2004-11-01 21:57:31

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>
> [...]
mirtom się
> udaje. Jak dochowasz się owocków na swoim drzewie posmakuj jakie są

Mój stoi na parapecie w domu i ma ze25 cm wys.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

5. Data: 2004-11-01 23:21:35

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dzis
> przekwita 2 z nich :)Myslalem ze tego nie osiagne... :)

Moj mirt po wstawieniu do mieszkania, zrzucił wszystkie pączki kwiatowe.
Szkoda ,bo niby drobne kwiatki a jednak ozdoba;-}

Pozdrawiam TeresaR

6. Data: 2004-11-02 18:20:19

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dochowasz się owocków na swoim drzewie

ale bede musial chyba pedzelkiem poszastac bo zauwazylem heterostylie

> bardzo słodkie i soczyste choć małe :-)
nie wiedizialem z e owoca sa jadalne...ale sproboje .Najwyzej odwiedzicie
mnie w szpitalu :)
> ponad 20sto letni mirt.

moj ma dopiero z 3 lata gora :]

Ranking za pazdziernik