smokowisko

1. Data: 2004-11-01 21:20:25

Temat: smokowisko
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim piszącym,
bardzo się ubawiłam czytając powieść, chociaż w pierwszej chwili na post
Magdy zareagowałam podobnie jak skryba
Zaskakujące zwroty akcji nie pozwoliły mi pominąc tego wątku, czytałma z
zapartym tchem kilkakrotnie w ciągu dzisiejszego święta wchodząc na grupę

pozdr
Ania

2. Data: 2004-11-01 21:44:53

Temat: RE: smokowisko
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ania Onet

> [...]
> Zaskakujące zwroty akcji nie pozwoliły mi pominąc tego wątku, czytałma z
> zapartym tchem kilkakrotnie w ciągu dzisiejszego święta

Miło że pomysł wypalił, chociaż na początku też podszedłem do tego
sceptycznie..
Pozdrawiam, Bogusław

3. Data: 2004-11-01 21:48:48

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miło że pomysł wypalił, chociaż na początku też podszedłem do tego
> sceptycznie..
> Pozdrawiam, Bogusław

Właśnie, miałam się Ciebie spytać która cześć bajki ubawiła Cię
najbardziej ale już nadszedł niespodziewany koniec ...
Ale i tak powiedź ... który ?

Serdecznie Miłka

4. Data: 2004-11-01 21:57:19

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Właśnie, miałam się Ciebie spytać która cześć bajki ubawiła Cię
> najbardziej ale już nadszedł niespodziewany koniec ...

Nie wiem, czytałem kilkakrotnie tekst, jak Jurek połaczył to wyglądało
jak jedna całość a nie zlepek tekstów..
Ubawił mnie Grzegorz tym tekstem...

Pozdrawiam,
Grzesiek
Ps.
[1] Nie ruszać mi smoka :-)

Pozdrawiam, Bogusław

5. Data: 2004-11-01 22:09:40

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski napisał:

> Miło że pomysł wypalił, chociaż na początku też podszedłem do tego
> sceptycznie..

I ja się cieszę, ubawiłam się jak dawno nie:-)
Cięzko mi wybrać najzabawniejszy fragment, ale przynaję,
mnie powalił tekst Michała - śmiałam się na głos:-)

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-11-01 22:13:14

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja się cieszę, ubawiłam się jak dawno nie:-)
> Cięzko mi wybrać najzabawniejszy fragment, ale przynaję,
> mnie powalił tekst Michała - śmiałam się na głos:-)

Tak, mnie też, szczególnie ten urywek "I Grzegorz syty i Bogusław
cały" - jak mówi stare chińskie przysłowie."
Będzie można nim się teraz posługiwać do woli ;-)

Serdecznie Miłka

7. Data: 2004-11-01 22:13:37

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNIEAKCGAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Nie wiem, czytałem kilkakrotnie tekst, jak Jurek połaczył to wyglądało
> [...]

To tekst nr 1, połakałam się trochę jak przeczytałam :) Nr 2 to "smoke
detector" Michała :) Szkoda, ze już koniec :((

Pozdrawiam uhahana
Kaśka

8. Data: 2004-11-02 05:38:17

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:

> To tekst nr 1, połakałam się trochę jak przeczytałam :) Nr 2 to "smoke
> detector" Michała :) Szkoda, ze już koniec :((

I "Niech mnie żaby na śmierć zachędożą" Ewy:-)

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-11-02 06:12:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I "Niech mnie żaby na śmierć zachędożą" Ewy:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

I "....cudownego bratka na pryszcze......Wsiadł na rumaka......"

Pozdrawia Mirzana boletus

10. Data: 2004-11-02 11:54:57

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapartym tchem kilkakrotnie w ciągu dzisiejszego święta wchodząc na grupę

Yyyy... O czym Wy mówicie? Czy ja czegoś nie widzę?
Pozdrawiam, Agata

udalo sie....
Ranking za pazdziernik
co to moze byc ?