uderzenie w pierś czym smarować?

1. Data: 2005-12-26 16:37:12

Temat: uderzenie w pierś czym smarować?
Od: "MMG" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja mama uderzyla się w pierś i ma na piersi guza i siniaka. Czym smarować
pierś i żeby to szybko zaleczyć lub cokolwiek żeby zniknął ten siniak.

pozdrawiam
MMG

2. Data: 2005-12-26 17:04:14

Temat: Re: uderzenie w pierś czym smarować?
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niczym. Spokojnie czekać, aż zejdzie. Jeśli uderzenie było mocne i/lub
coś boli w klatce piersiowej, należy się zgłosić do lekarza.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-12-27 00:31:12

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 26 Dec 2005 17:37:12 +0100, *MMG* <news:dop6gm$iq8$1@news.task.gda.pl>
napisał(a):

> Witam

> Moja mama uderzyla się w pierś i ma na piersi guza i siniaka. Czym smarować
> pierś i żeby to szybko zaleczyć lub cokolwiek żeby zniknął ten siniak.

Maść ARCALEN

--
Kaja

4. Data: 2005-12-28 16:44:54

Od: warp9 <w...@w...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

MMG napisał(a):
> [...]
> pierś i żeby to szybko zaleczyć lub cokolwiek żeby zniknął ten siniak.

Proponuje zrobic USG. Uraz piersi z nastepowym krwiakiem moze zwiekszac
ryzko rozwoju nowotworu. Kobiety po takich urazach sa traktowane jak te
, ktore maja nowotwor zlosliwy piersi w rodzinie - a wiec czestsze
kontrole badania USG i mammograficzne

5. Data: 2005-12-29 16:41:55

Temat: Odp: uderzenie w pierś czym smarować?
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maści, żele z heparyną

Użytkownik MMG <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dop6gm$iq8$...@n...task.gda.pl...
> [...]
smarować
> pierś i żeby to szybko zaleczyć lub cokolwiek żeby zniknął ten siniak.

Rwa kulszowa - ibuprofen czy metindol?
nerwic, a astma
Ktos cos wie o chorobie Meniera?
CHRIST: THE ARRIVAL