uff, nareszcie...

1. Data: 2001-11-25 08:58:39

Temat: uff, nareszcie...
Od: "justysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo gorąco, niezmiernie
ciesząc się, że wreszcie będę mogła czynnie uczestniczyć
w dyskusjach. Przyglądam się Wam od paru ładnych
miesięcy, niestety miałam pewne trudności z outlookiem
i dopiero od niedawna jestem w stanie ogłaszać swoje
posty - komputery to dla mnie czarna magia ;0)
Mam nadzieję, że na coś się tu przydam...

Justyna
"nie" , linia prosta, cel ... (F.Nietzsche) >>>

1. Data: 2001-11-25 11:40:49

Temat: Re: uff, nareszcie...
Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]
=> pozdrawiam
=>
=> --
=> Justyna
=> >>> Formuła mojego szczęścia: "tak",
=> "nie" , linia prosta, cel ... (F.Nietzsche) >>>
=>
=>

rowniez Ci witam, szczegolnie ze darze az nadmiar sympatia zwolennikow
tworczosci Nietzschego, ktorego cytujesz :-)))

Mimir

1. Data: 2001-11-25 18:25:13

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i dopiero od niedawna jestem w stanie ogłaszać swoje
> posty - komputery to dla mnie czarna magia ;0)
> Mam nadzieję, że na coś się tu przydam...

Licz się z uzależnieniem ;)

--
VesemirTW
v...@z...com GG 547019

1. Data: 2001-11-25 20:19:32

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justysia <j...@s...pl> :

> Witam wszystkich bardzo gorąco, niezmiernie
> ciesząc się, że wreszcie będę mogła czynnie uczestniczyć
> w dyskusjach.

Fajna sprawa, nie?

>Przyglądam się Wam od paru ładnych
> miesięcy,

Kto jest najładniejszy? :)

>komputery to dla mnie czarna magia ;0)

Dzieki temu są interesujące.

> Mam nadzieję, że na coś się tu przydam...

Po to sa ludzie na świecie, żeby się na coś przydawać.
Pomijając idiotów, rzecz jasna.
Ale tych tu nie ma, tak mi się zdaje.
WP

1. Data: 2001-11-25 21:35:54

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich bardzo gorąco, niezmiernie
> ciesząc się, że wreszcie będę mogła czynnie uczestniczyć
> w dyskusjach.

{}Witam również.
Jestem ciekawy, po jakim czasie uzaleźnisz się od grupy :)

> Przyglądam się Wam od paru ładnych
> miesięcy, niestety miałam pewne trudności z outlookiem
> i dopiero od niedawna jestem w stanie ogłaszać swoje
> posty - komputery to dla mnie czarna magia ;0)

{}Hmmm... czarna magia... nekromacja? ;)))

> Mam nadzieję, że na coś się tu przydam...

{}Ja też mam taką nadzieję :))

> pozdrawiam
> --
> Justyna
> "nie" , linia prosta, cel ... (F.Nietzsche) >>>
---
Ja także pozdrawiam :)
Piotr "StarEd" Migdał

"Ten, który walczy z potworami, winien uważać,
by samemu nie stać się jednym z nich...
kiedy spoglądasz w otchłań, ona również patrzy w ciebie..."
/Friedrich Nietzsche/

Nie ma to jak coś optymistycznego :)))

1. Data: 2001-11-26 11:06:16

Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justysia" <j...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> --
> Justyna
> "nie" , linia prosta, cel ... (F.Nietzsche) >>>

Witaj!!
Miło, że chcesz się przydać:)...
Jakie wrażenia masz z parumiesięcznego przyglądania się nam?
Pozdawiam ciepło, Eryk

1. Data: 2001-11-26 12:17:20

Od: "tysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!!
> Miło, że chcesz się przydać:)...
> Jakie wrażenia masz z parumiesięcznego przyglądania się nam?
> Pozdawiam ciepło, Eryk
Jakie wrażenia? Wiesz, na początku nie wypada mi krytykować, więc
zajmę się plusami. Bardzo podoba mi się stronka grupy, a w związku z tym
fakt, że jesteście taką małą rodzinką. To bardzo miłe, że nawet w necie w
pewnym stopniu nie jest się takim szarym człowieczkiem. Bardzo fajnym
akcentem są też spotkania, bardzo ciekawa jestem, jak wyglądają.
Często śmieje się pod nosem, czytając posty, bo zwykle Ci, którzy regularnie
apelują o nietratkowanie pl.sci.psychologia jako grupy terapeutycznej,
najczęściej
udzielają wszelkich porad. Ale to dobrze, to znaczy, że nawet Ci najbardziej
zasadniczy
są jednocześnie bardzo wrażliwi na sprawy innych.
Cieszę się, że od czasu do czasu zdażają się też teoretyczne tematy związane
psychologią... a tak cichutko dodam, że liczę na jeszcze więcej - może się
trochę
przy Was dokształcę? ;0)
pozdrawiam cieplutko
tysia

1. Data: 2001-11-26 13:50:17

Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tysia" <j...@s...pl> napisał w wiadomości

> Jakie wrażenia? Wiesz, na początku nie wypada mi krytykować, więc
> zajmę się plusami.

Daj trochę dziegciu:))) do tego miodu...

> [...]
> pewnym stopniu nie jest się takim szarym człowieczkiem. Bardzo fajnym
> akcentem są też spotkania, bardzo ciekawa jestem, jak wyglądają.

Jako gospodarz najblizszego zapraszam serdecznie, daleko nie masz:))

> [...]
najbardziej
> zasadniczy
> są jednocześnie bardzo wrażliwi na sprawy innych.

W tym nie ma sprzeczności wbrew pozorom;)) pap nie jest grupą wsparcia ani
terapeutyczną, natomiast jest grupą dyskusyjną:) chodzi o to aby grupowicz
miał to na uwadze... tak ja k jest to w psychobocie, który otrzymuje każdy
nowy...
Hmmm... co do wrażliwości bywa u nas różnie, z odpowiedzialnościa za słowa
też (niestety)...

Tia... czyżby psycholog?;)

Pozdrawiam ciepło, Eryk

1. Data: 2001-11-26 18:47:50

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "StarEd" Migdał" <s...@i...pl> napisał w
wiadomości news:9ttfdt$ogu$1@news.tpi.pl...

> {}Witam również.
> Jestem ciekawy, po jakim czasie uzaleźnisz się od grupy :)

3 razy stąd odchodziłem i zawsze wracałem.
Tfu tfu, urok przeklęty!

--
Vesemir
"Vesemir, masz tendencje do autodestrukcji"

1. Data: 2001-11-26 19:34:37

Od: "tysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj trochę dziegciu:))) do tego miodu...

nie będę podpadała... jeszcze zdążę...

> Jako gospodarz najblizszego zapraszam serdecznie, daleko nie masz:))

wielkie dzięki, chętnie skorzystam, ale pewnie następnym razem...

> Hmmm... co do wrażliwości bywa u nas różnie, z odpowiedzialnościa za słowa
> też (niestety)...

nie jest tak źle, zwłaszcza jeśli nie traktuje się porad jako terapii...

> Tia... czyżby psycholog?;)

nie i chyba prędko nie ;0) Dopiero zbliża się wybór studiów, możliwe, że
będzie
to psychologia, ale więcej w tym w wątpliwości niż pewności ;0)
A moje kontakty z psychologią? tylko czysto amatorsko... parę książek,
jakieś wykłady,
no i mój partner - student psychologii i niesamowity pasjonat, który mnie
tym wszystkim
zaraził.

> Pozdrawiam ciepło, Eryk

ja również ,
tysia

Wylewność
Pomocy!!!
myślenie magiczne - macie jakiś pomysł ???
Ostateczne pozegnania
mania testowania