ułamany ząb

następny post »
Data: 2003-09-02 20:45:05
Temat: ułamany ząb
Od: " pandorra" <p...@N...gazeta.pl>

Witam
3 lata temu ułamała mi się połówka górnej piątki (dentysta stwierdził, że
już się nie da uratować zęba). Druga połowa tkwiła sobie i nic się nie
działo. Teraz jednak i ona wypadła.
Pytanie brzmi: czy niezwłocznie muszę udać się do stomatologa celem
usunięcia tego co pozostało (chyba tylko korzeń został)? Przeraża mnie wizja
wyrywania (nigdy tego nie doświadczyłam). Czy trzeba będzie rozcinać
dziąsło, by wydobyć pozostałości?
A może zostawić to tak jak jest? A jeśli tak to zostawię, czy mogę w
przyszłości spodziewać się jakichś przykrych konsekwencji?
Czy usunąć teraz czy dopiero jak ewentualnie coś się będzie działo?