umowa

1. Data: 2001-11-07 11:44:59

Temat: umowa
Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto fragment umowy z deweloperem w sprawie terminu oddania mieszkania:
"zobowiazuje sie ...wybudowac do 30 wrzesnia 2001 budynek... i sprzedac w
terminie 30 dni od daty wydania lokalu mieszkalnego, a najpozniej do dnia 31
grudnia 2001 roku, przy czym wydanie lokalu nastapi w terminie 2 miesięcy od
daty uzyskania decyzji o pozwoleniu na uzytkowanie, najpozniej do dnia
zawarcia umowy przyzeczonej...."
Bardzo prosze wyjasnijcie mi co znacza stwierdzenia:
wybudowac
sprzedac
wydanie lokalu
uzyskanie decyzji o pozwoleniu na uzytkowanie
umowa przyzeczona ?
I czy ktos bylby w stanie wyliczyc kiedy teoretycznie powinnam dostac to
mieszkanie?
Albo w ktorym momencie mozna tam wejsc zeby zaczac juz cos robic (np.
podlogi, sciany, bialy montaz itp.)
Bede bardzo wdzieczna za pomoc
Magda

1. Data: 2001-11-08 19:11:06

Temat: Re: umowa
Od: "Paweł" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami nigdy zwłaszcza jeżeli masz tylko umowę na świstku (umowa w formie
pisemnej) zamiast umowę zobowiązującą do wybudowania budynku i przeniesienia
własności lokalu.

Paweł
prawnik
p...@d...pl