upload 24 04

1. Data: 2002-05-06 08:48:27

Temat: upload 24 04
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...to.kopernik.pl> szukaj wiadomości tego autora

na serwerku Mongi.

Jest tam taki schemat "niemowlak" czy osoba ktora go wrzucila ma moze
jeszcze do niego alfabety? wiem ze byly dolaczane do tego samego pisma
(widzialam je ponad rok temu)

Joanna

1. Data: 2002-05-06 17:40:52

Temat: Re: upload 24 04
Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Gacka <j...@w...to.kopernik.pl> napisał(a):

> na serwerku Mongi.
> Jest tam taki schemat "niemowlak" czy osoba ktora go wrzucila ma moze
> jeszcze do niego alfabety? wiem ze byly dolaczane do tego samego pisma
> (widzialam je ponad rok temu)

Przyznaje sie - to ja... alfabety sa po zeskanowaniu potwornie nieczytelne z
powodu licznych bazgrolkow na nich, wiec wstukalam je do PCStitch'a i
wrzucilam na serwerek do katalogu "2002-04-26 ->
obrazki_dla_dzieci-krzyzyki". (wersja .pat i .gif dla "bezPCStitch'owcow".

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

wykroje męskich ubrań
[spam] sprzedam peleryne do I komunii