propozycja

1. Data: 2002-05-06 10:09:04

Temat: propozycja
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny !
podczas dlugiego weekendu, pewnie jak wiekszosc z Was haftowalam. moje
aniolki sa juz prawie na ukonczeniu, ich przeznaczenien jest pokoj dziecinny
znajomych. ale bardzo szkoda mi sie z nimi rozstawac :(((

generalnie o co chodzi: mysle, ze fajnie by bylo stwprzyc na serwerku Mongi
folder GALERIA. tam moglybysmy - bez falszywej skromnosci - pokazywac innym
swoje dziela.

jak sie na to zapatrujecie ?????

ps. moznaby bylo takze wrzucac to, co Elzbieta nazwala "aktualnei na
tamborku" czy szydelku, drutach. a jak przybedzie, to nowelizowac zdjecie.

maja wrobel

1. Data: 2002-05-06 18:00:01

Temat: Re: propozycja
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"maja" <m...@c...pl> :

> generalnie o co chodzi: mysle, ze fajnie by bylo stwprzyc na serwerku
> Mongi folder GALERIA. tam moglybysmy - bez falszywej skromnosci -
> pokazywac innym swoje dziela.

Ja osobiscie nie mam nic przeciwko temu, ale uwazam ze duzo lepiej sie
nadaje do tego jakas stronka - wtedy od razu widac wszystkie prace - ale
oczywiscie nie do mnie nalezy decyzja, tym bardziej ze sama nie mam jeszcze
nic do pokazania ;( Poza tym z tego co sie orientuje to taka wlasnie
galeria miala powstac na haft.sedno.com, ale jakos dawno tam nie bylam, a
Marcina tu nie bylo, wiec nie wiem jak to wyglada obecnie ? :) Kolezanki
redaktorki moze wiecej wiedza ? :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-06 18:29:09

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@2...180.128
.20...
> [...]
> Marcina tu nie bylo, wiec nie wiem jak to wyglada obecnie ? :) Kolezanki

Marcin bardzo zapracowany, tlumaczyl sie :)), ale prace nad galeria w toku.

Elzbieta

upload 24 04
wykroje męskich ubrań
[spam] sprzedam peleryne do I komunii