uporczywy problem- jak sobie poradzić?

1. Data: 2005-04-11 20:31:01

Temat: uporczywy problem- jak sobie poradzić?
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż ma problem z hemoroidami i z prostatą. Problem jest chyba zamkniętym
kołem, bo wygląda to mniej więcej tak: cały czas czuje wzdęcia, więc próbuje
się wypróżnić czasami 3 lub nawet 4 razy dziennie, co jest związane z mocnym
parciem i oczywiście krwawieniem. Poza tym ma problemy z oddawaniem moczu,
bo cały czas chce mu się sikać, a to ma związek z przerostem prostaty.
Lekarz (urolog) powiedział, że powinien się starać nie przeć przy oddawaniu
moczu. Przy oddawaniu moczu nie prze, ale przy tych hemoroidach nie da się
ponoć inaczej. No i koło się zamyka. Urolog przepisał mu takie leki:
Nolicin,Piroxicam i Driptane. Te leki chyba źle na niego działają, bo
problem hemoroidów się nasilił. No i teraz pytania:
Czy to możliwe, że kłopoty z prostatą są następstwem związanym z parciem
przy hemoroidach ?(takie są domysły zainteresowanego)
Do jakiego lekarza z tymi hemoroidami pójść? (jeśli ktoś zna w okolicach
Katowic to proszę o namiar) podobno proktolog się tym zajmuje - nie
znalazłam w książce telefonicznej takiej specjalizacji, urolog wprawdzie
badał męża pod tym kątem, ale zawsze kończy się na jakichś maściach , które
można kupić w aptece bez recepty. Problem z hemoroidami trwa juz około 13
lat, mąż twierdzi, że tego się nie da wyleczyć, a ja w to nie wierzę. Prosze
o jakieś rady.
Pozdrawiam
Gosia

2. Data: 2005-04-12 05:07:39

Temat: Re: uporczywy problem- jak sobie poradzić?
Od: "Jacek Grzędziński" <j...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam szpital w Katowicach u Elżbietanek na Warszawskiej, niestety
nazwiska nie pamiętam.

3. Data: 2005-04-12 07:40:29

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> można kupić w aptece bez recepty. Problem z hemoroidami trwa juz około 13
> lat, mąż twierdzi, że tego się nie da wyleczyć, a ja w to nie wierzę.
Prosze
> o jakieś rady.

Polecam książkę Gienadija Małachowa "Oczyszczanie organizmu". Świetny
poradnik o radzeniu sobie z między innymi takimi problemami.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2005-04-13 06:43:26

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> próbuje
> się wypróżnić czasami 3 lub nawet 4 razy dziennie, co jest związane z

No, a nie probowaliscie najpierw zlikwidowac przyczyny wzdec/gazow? Moze
wprowadzic zmiany w zywieniu?

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

5. Data: 2005-04-13 19:42:07

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, a nie probowaliscie najpierw zlikwidowac przyczyny wzdec/gazow? Moze
> wprowadzic zmiany w zywieniu?

Mój mąż jest wegetarianinem, a poza tym je bardzo lekkie rzeczy. To chyba
taka uroda. Jego ojciec i brak też tak mają.
G.

6. Data: 2005-04-13 20:32:37

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój mąż jest wegetarianinem, a poza tym je bardzo lekkie rzeczy. To chyba
> taka uroda. Jego ojciec i brak też tak mają.

W tym wypadku IMHO nie ma czegos takiego jak "uroda". Musi byc jakas
przyczyna. I ja (za przeproszeniem) stawiam na nieprawidlowe zywienie.

7. Data: 2005-04-14 10:07:23

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

> [...]
> można kupić w aptece bez recepty. Problem z hemoroidami trwa juz około 13
> lat, mąż twierdzi, że tego się nie da wyleczyć, a ja w to nie wierzę.

różny kolor oczu?
[TACHIKARDIA] - Asynchroniczność półkól.
Alergia - pokrzywka - basen
zapalenie pochwy
mioklonie prioprospinalne